فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب خبر داد؛

پلمپ 16 قلیان سرا در اسلام آبادغرب/افزایش 100 درصدی کشفیات سرقت در شهرستان

کد خبر: 303852
|
09:22 - 1397/08/23
نسخه چاپی
پلمپ 16 قلیان سرا در اسلام آبادغرب/افزایش 100 درصدی کشفیات سرقت در شهرستان
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در نشست خبری با خبرنگاران، از پلمپ 16 باب قلیان سرا و اخطاریه پلمپ به 27 قلیان سرای دیگر در این شهرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در نشست خبری با خبرنگاران، از پلمپ 16 باب قلیان سرا و جمع آوری 48 قلیان در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این قلیان ها به دنبال اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و با هماهنگی دستگاه قضایی جمع آوری گردیده است.

 

سرهنگ سلیم سلیمی با بیان اینکه اجرای این طرح رضایت شهروندان را به دنبال داشت، گفت: متاسفانه این قلیان سراها به محل تجمع افراد بزهکار تبدیل شده بودند و برای اهالی محل ایجاد مزاحمت می کردند که در این راستا به 27 قلیان سرای اخطاریه پلمپ داده شد.

 

وی هدف از اجرای این طرح را تقویت احساس امنیت در میان شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت مداوم در سطح شهرستان عنوان کرد و گفت: تجمع افراد ناباب در قلیان سراها ضمن ایجاد ناامنی، چهره شهر را نیز مخدوش خواهد کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور ایجاد احساس آرامش در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد، بیان داشت:  این طرح پاکسازی در یکی از محلات اسلام آبادغرب به اجرا درآمد که دو باب منزل مسکونی پلمپ و در این رابطه 6 نفر معتاد دستگیر شدند.

 

وی با اشاره به افزایش 100 درصدی کشفیات سرقت، عنوان کرد: در این طرح یک نفر سارق سیم برق دستگیر و یک دستگاه خودرو وانت که حامل اقلام مسروقه بودکشف و توقیف شد.

 

سرهنگ سلیمی با اشاره به طرح جمع آوری معتادین متجاهر، اعلام کرد: 40 نفر معتاد متجاهر به اردوگاه ماده 16 معرفی شده که بی سابقه بوده و همچنین ماده آمادگی داریم ظرف 48 ساعت تمام معتادین متجاهر را از سطح شهر جمع آوری کنیم، اما شهرداری و بهزیستی باید محل نگهداری و درمان ایشان را فراهم کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این طرح با راکبین موتوری متخلف و رانندگان متخلف نیز برخورد شده و این طرح به منظور ایجاد امنیت و رضایت در بین شهروندان با شدت وقدرت به صورت مستمر ادامه دارد و از مردم تقاضا داریم با نیروی انتظامی همکاری لازمه را داشته باشند.

 

گفتنی ست؛ اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با رضایت و خرسندی مردم اسلام آبادغرب به ویژه محلات اجرای طرح روبرو شد و مردم از دادستان و فرمانده نیرو انتظامی شهرستان نهایت تشکر را داشتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد