دکتر فلاحت پیشه در دیدار با کارکنان آموزش وپرورش اسلام آبادغرب:

پیگیر حق شاغلان مناطق عملیاتی خواهم بود

کد خبر: 303858
|
10:27 - 1397/08/23
نسخه چاپی
پیگیر حق شاغلان مناطق عملیاتی خواهم بود
اسلام آبادخبر: نماینده شهرستان اسلام آبادغرب و دالاهو در دیدار با کارکنان آموزش وپرورش از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات آموزش وپرورش پرداخت.

به گزارشاسلام آباد خبر، دکتر حشمت اله فلاحت پیشه نماینده شهرستان اسلام آبادغرب ودالاهو و رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در دیدار با کارکنان آموزش وپرورش در محل سالن جلسات اداره آموزش وپرورش، از نزدیک به بررسی مسائل ومشکلات آموزش وپرورش پرداخت.

 

در این دیدار ابتدا جمال الدین برجی مدیر آموزش وپرورش شهرستان اسلام آبادغرب، ضمن تقدیر وتشکر ویژه از تلاش بی وقفه دکتر یزدان پناه مدیرکل آموزش وپرورش به خاطر پیگیری مسائل و مشکلات آموزشی وپرورشی شهرستان، گزارشی از عملکرد آموزش وپرورش شهرستان ارائه و سپس با بیان مسائل و مشکلات اداری و آموزشی وپرورشی پیش روی این مدیریت از جمله: مطالبات به حق فرهنگیان مانند برقراری حق مناطق عملیاتی، احتساب مدارک تحصیلی کارکنان، معوقات فرهنگیان، کمبود امکانات و تجهیزات آموزشی، عدم اجرای قانون خدمات مدیریت کشوری وهمسان سازی حقوق فرهنگیان و اجرای فاز دوم رتبه بندی از نماینده شهرستان تقاضای پیگیری لازم را داشتند.

 

در ادامه عبدی معاون سیاسی فرمانداری عنوان کرد: شهرستان اسلام آبادغرب از نظر جغرافیای سیاسی جز نقاط مرزی محسوب نمی شود و برقراری حق نوار مرزی صرفا مشمول شهرستان هایی است که دارای مرز مشترک با کشور  همسایه می باشند.

 

سپس هریک از کارکنان در حوزه های مختلف مسائل و مشکلات آموزش وپرورش را بیان نمودند.

 

در ادامه دکتر حشمت اله فلاحت پیشه با اشاره به توطئه های آمریکا  واهداف این کشور از ایجاد تحریم های ظالمانه بر جمهوری اسلامی ایران، گفت: رفتار کشور ما در سطح بین الملل بر پایه صلح و آرامش در منطقه و جهان است و خوشبختانه کشور ما مقتدرتر از گذشته اجازه هیچ گونه تعرضی به دشمنان را نخواهد داد.

 

وی در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات آموزش وپرورش و پاسخگویی به سوالات کارکنان پرداخت.

همچنین در مورد برقراری حق شاغلان مناطق عملیاتی گفت: برابر بند ج ماده112 قانون برنامه توسعه کشور، شهرستان اسلام آبادغرب جز مناطق عملیاتی شناخته شده است و دولت ملزم به اجرای ماده مذکور می باشد و پیگیری لازم را در این زمینه بعمل خواهم آورد.

 

در پایان این دیدار دکتر فلاحت پیشه از روند بازسازی سالن اجتماعات فرهنگیان بازدید به عمل آورد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها