فرمانده نیروی انتظامی شهرستان:

سارق احشام در اسلام‌آبادغرب دستگیر شد

کد خبر: 303878
|
09:26 - 1397/08/24
نسخه چاپی
سارق احشام در اسلام‌آبادغرب دستگیر شد
اسلام آبادخبر: فرمانده نیروی انتظامی اسلام‌آبادغرب از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای احشام در این شهرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ‌ سلیم سلیمی از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای احشام و کشف 16 فقره احشام در این شهرستان خبر داد.

 

فرمانده نیروی انتظامی اسلام‌آباد غرب گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در روستاهای اطراف شهر اسلام‌آبادغرب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی شیوه و شگردهای سارقان در ارتکاب جرم، موفق به شناسایی یک نفر سارق حرفه‌ایی در این زمینه شدند.

 

سلیمی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با شناسایی متهم، دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند که این متهم با هماهنگی قضایی در یک عملیات موفق در مخفیگاهش دستگیرکردند.

 

این مسئول شهرستان اسلام‌آبادغرب ادامه داد: متهم این پرونده در تحقیقات و بازجوبی‌های فنی پلیس به 16 فقره سرقت احشام با همدستی سه نفر دیگر اقرار کرد که مالباختگان شناسایی و از آنان برای شناسایی احشام مسروقه خود به پلیس آگاهی دعوت شد که مالباختگان موفق به شناسایی احشام خود شدند که با هماهنگی دادستان شهرستان تعدادی از احشام مکشوفه به مالباختگان مسترد شد.

 

سلیمی در پایان مبارزه باسرقت و کشف سرقت‌های صورت گرفته به صورت قاطعانه را تاکید کرد و گفت: یکی از اولویت‌های پلیس این است که به سارقان و افراد هنجارشکن اجازه نمی‌دهیم با اعمال خلاف و سودجویانه خود امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند و تا پای جان در برابر اینگونه ناامنی‌ها ایستاده‌ایم تا مردم شهرستان در آسایش و آرامش خاطر زندگی کنند.

 

منبع: فارس

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها