به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛

گردهمایی باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان اسلام آبادغرب+ تصاویر

کد خبر: 303881
|
12:00 - 1397/08/24
نسخه چاپی
گردهمایی باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان اسلام آبادغرب+ تصاویر
اسلام آبادخبر: به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گردهمایی باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان با حضور تعدادی از مهدهای کودک برگزار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گردهمایی باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان با حضور تعدادی از مهدهای کودک در کتاب خانه رشید یاسمیبرگزار گردید.

 

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از زحمات مربیان مهدهای کودک بیان داشت: همت شما مدیران مهدهای کودک، آموزش و پرورش، نهاد کتابخانه های عمومی و بهزیستی موجب گردید اسلام آبادغرب به عنوان شهرستان نمونه استان در بحث پایتخت کتاب ایران انتخاب شود.

 

تمری افزود: در حال حاضر ٢٦ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان ثبت شده است که تا پایان آبان ماه این تعداد به ٤٠ باشگاه افزایش می یابد.

 

خسرو تمری با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، نوید انتخاب اسلام آبادغرب به عنوان ٤٠ شهر، ٤٠ کتاب را داد و این انتخاب را حاصل زحمات مجموعه دست اندرکاران حوزه کتاب و کتابخوانی در شهرستان دانست.

 

فرشته اکبری رئیس اداره بهزیستی ضمن قدردانی از زحمات مجموعه فرهنگی شهرستان بیان داشت: کودکان دارای روحی پاک و لطیف هستند و با اشاره به حساسیت این موضوع گفت: شالوده اصلی شکل گیری شخصیت کودکان در دست های شما مدیران و مربیان مهدهای کودک است و دوران مهدکودک را زمانی مناسب برای انس با کتاب دانست.

 

در ادامه کتابخانه رشید یاسمی برنامه هایی در خصوص کتابخوانی کودکان ارائه نمود و اذعان داشت دوشنبه هر هفته ساعت ١٦ برنامه ویژه کودکان از جمله کاردستی، شعر و قصه و ... برگزار می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد