در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج مطرح شد؛

اجرای 77عنوان برنامه در هفته بسیج در اسلام آبادغرب/روحیه بسیجی انقلاب را حفظ می کند

کد خبر: 303906
|
14:09 - 1397/08/26
نسخه چاپی
اجرای 77عنوان برنامه در هفته بسیج در اسلام آبادغرب/روحیه بسیجی انقلاب را حفظ می کند
اسلام آبادخبر: جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج در راستای ایجاد هماهنگی های لازم برای برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه ها در شهرستان اسلام آبادغرب برگزارشد .

به گزارشاسلام آباد خبر، در این جلسه که با حضورفرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، جمعی از مدیران ادارات شهرستان در محل دفتر فرماندار اسلام آبادغرب تشکیل گردید، پیرامون برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه های هفته بسیج بحث و تبادل نظر شد.

 

سرهنگ پاسدار فرامرز باوند پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب ضمن تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) ، پیشاپیش هفته بسیج را تبریک گفت و اظهار کرد: هفته بسیج متعلق به همه مردم است و ما خادمان بسیج هستیم و انشاءالله همگام با سایر مسئولین و ارگان ها و با همراهی مردم برنامه ریزی های دشمن نقش بر آب خواهد شد.

 

 

وی با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای دلسرد کردن مردم از انقلاب، بر حضور پر رنگ مسئولین در برنامه های هفته بسیج تأکید نمود و عنوان کرد: باید کاری کنیم که این برنامه های هفته بسیج نشاط و امید در مردم ایجاد کند.

 

سرهنگ باوندپور  با بیان اینکه 77عنوان برنامه در هفته بسیج اجرا می شود گفت: دیدار با امام جمعه،غبار روبی مزار شهدا و سرکشی از خانواده های معظم شهدا  به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.

 

وی افزود: در طول هفته بسیج برنامه های  متنوعی مرتبط با این هفته را در سراسر شهرستان داریم؛ 10 مورد یادواره شهدا برگزار خواهد شد که یک مورد یادواره شاخص در بخش حمیل می باشد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گفت:ویزیت رایگان در قالب طرح کرامت در محلات محروم شهرستان، پیاده روی خانوادگی و افتتاح یک پروژه عمرانی از اهم برنامه های هفته بسیج در شهرستان است.

 

در ادامه فرماندار اسلام آبادغرب با تبریک هفته بسیج ، اظهار داشت: بسیج یک تجربه ارزشمند برای پیوند مردم و نظام اسلامی است.

 

 

وی با اشاره به سابقه تشکیل گروه های مردمی در برخی کشورها که هم ایدئولوژی و هم آمموزش نظامی به ایشان داده می شد، گفت: بعد از پیروزی انقلاب به فرمان امام(ره) این اتفاق میمون افتاد و خطری که ما را تهدید می کند این است که نهاد های انقلابی، انقلابی بودن یادشان برود.

 

افشین کریمی با برشماری برخی صفات بسیجی نظیر؛ زنده بودن، ساده زیستی و خدایی بودن، بیان داشت: بسیجی نباید احساس کند که یک رنجر ارتشی شود، بلکه بسیجی در عین اینکه کار و زندگی روزمره و کسب و کار خود را انجام می دهد، آموزش نظامی می بیند تا در صورت لزوم از کشور و اعتقادات دفاع کند.

 

وی با تأکید بر اینکه؛ روحیه بسیجی باید جا بیفتد تا ماندگار شود، تصریح کرد:روحیه بسیجی است که انقلاب را حفظ می کند.

 

دکتر کریمی با اشاره به سخنان سردار سلیمانی، گفت: نباید جامعه را به چپ و راست و غیره تقسیم کنیم، تمام حرف بسیج وحدت و دفاع از اسلام و انقلاب است.

 

گفتنی ست؛ در این جلسه مدیران شهرستان نکته نظرات خود را در خصوص برنامه های هفته بسیج اعلام نموده و برنامه هایی را نیز در این راستا پیشنهاد نمودند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد