آیت الله علما:

مقابله ایران با آمریکا مطابق سنت اسلام و پیامبر (ص) است

کد خبر: 303907
|
14:28 - 1397/08/26
نسخه چاپی
مقابله ایران با آمریکا مطابق سنت اسلام و پیامبر (ص) است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مقابله جمهوری اسلامی ایران با زورگویی‌ها و قلدری‌های آمریکا مطابق سنت اسلام و پیامبر (ص) است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آیت الله مصطفی علما امروز شنبه در همایش روحانیون و نخبگان اورامانات که به‌مناسبت هفته وحدت در روانسر برگزار شد، اظهار داشت: امروز دست آمریکا در اکثر جنایت‌های جهان از جمله یمن، سوریه، عراق، افغانستان و میانمار آغشته به خون بیگناهان است و برای سلطه به کشورها از هر جنایت و توطئه ای استفاده می کند و در چنین شرایطی است که سنت اسلامی فرمان به مقابله می دهد.

وی گفت: امروز ملت‌های جهان اسلام بیدار شده اند و جوانان مسلمان زیر بار هر حرف زوری نمی روند و می‌بینیم که محور مقاومت علیه استکبار و کفر جهانی روزبه‌روز گسترده تر و قوی تر می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: پیروزی برای اسلام و جهان اسلام نزدیک است و نباید فراموش کنیم که پیامبر اسلام (ص) برای پیروز شدن اسلام چقدر تلاش کرد و در چه جنگ های بزرگی با کفار و دشمنان اسلام شخصا حضور پیدا داشتند تا به ظفر دست یافتند.

وی گفت: تجربه نشان داده است که دشمنان ما هرگز دست از دمشنی با ما و با امت اسلامی بر نخواهند داشت و در هر شرایطی به اسلام ستیزی و اسلام هراسی خود ادامه داده اند و ما نیز نباید از مقابله و مقاومت خود با آنها ذره ای کوتاه بیایم.

آیت الله علما تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با هدف تقویت جهان اسلام بدون در نظر گرفتن مذهب شیعه و سنی در حال مقابله با استکبار و تقویت مسلمانان منطقه و جهان است و فرقی ندارد که کشوری که از آن دفاع می کند سنی باشد یا شیعه بلکه به وظیفه مسلمانی خود عمل می کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد