رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

6 میلیارد ریال کمک هزینه خدمات ازدواج به مددجویان تحت حمایت در اسلام آبادغرب

کد خبر: 303924
|
08:44 - 1397/08/28
نسخه چاپی
6 میلیارد ریال کمک هزینه خدمات ازدواج به مددجویان تحت حمایت در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: رئیس کمیته امداد شهرستان گفت: ۶۰۰ میلیون تومان کمک هزینه خدمات ازدواج به ۳۱۲مددجوی تحت حمایت در اسلام آبادغرب از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شد.

محمد بیگزاده رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آباد خبر، اظهار کرد: این نهاد به منظور رفع محرومیت نیازمندان، خدمات مختلفی به آنها ارائه می دهد.

وی با اشاره به اینکه پرداخت کمک هزینه خدمات ازدواج به مددجویان یکی از برنامه های کمیته امداد است افزود: ۶۰۰ میلیون تومان کمک هزینه خدمات ازدواج به ۳۱۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است.

 

رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب گفت: نوعروسان قبل از دریافت کمک هزینه خدمات ازدواج از دوره های آموزشی که به منظور ارتقای سطح علمی، آگاهی و آشنایی آن ها با روش های زندگی ساده، موفق وتربیت فرزندان صالح برگزار می شود، شرکت می کنند.

 

بیگزاده عنوان کرد: ۵ هزار و ۱۵۲ خانوار اسلام آبادغرب، تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در ادامه اظهارات خود با ارائه گزارشی از اعزام مددجویان این نهاد به پیاده روی اربعین حسینی (ع) گفت: خدمات فرهنگی در کمیته امداد با هدف ترویج آموزش قرآن و سیره اهل بیت (ع) در راستای توانمندسازی فکری، فرهنگی و ارتقای سطح معنویات خانواده های تحت حمایت ارائه می شود.

 

بیگزاده با بیان این که فراهم کردن زمینه حضور مددجویان علاقمند در راهپیمایی اربعین حسینی از رویکردهای این نهاد است عنوان کرد: همزمان با اربعین حسینی امسال بیش از ۱۲۰ مددجوی کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب به این پیاده روی عظیم اعزام شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: هر مددجوی کمیته امداد شهرستان که به کربلای معلی اعزام شد، مبلغ ۴۰۰هزار تومان دریافت کرده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها