با حضور دکتر توحید عزیزی؛

برگزاری جلسه "شناخت واقعیت جامعه آمریکا" در حوزه علمیه اسلام آبادغرب+ تصاویر

کد خبر: 303935
|
11:00 - 1397/08/28
نسخه چاپی
برگزاری جلسه "شناخت واقعیت جامعه آمریکا" در حوزه علمیه اسلام آبادغرب+ تصاویر
اسلام آبادخبر: جلسه "شناخت واقعیت جامعه آمریکا" با حضور دکتر توحید عزیزی در حوزه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه "شناخت واقعیت جامعه آمریکا" با سخنرانی دکتر توحید عزیزی و باحضور امام جمعه شهرستان، طلاب حوزه علمیه، جانشین فرماندهی و پرسنل سپاه پاسداران و جمعی از بسیجیان شهرستان در حوزه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در این جلسه دکتر توحید عزیزی با اشاره به فرمایشات رهبری به تبیین فرمایشات معظم له درخصوص افول قدرت آمریکا و استکبارجهانی پرداخت و اظهار کرد: قدرت یک کشور را در نسبت آن با توانایی عملی کردن سیاست‌هایش می‌توان سنجید. با کمی تأمل می‌توان فهمید تقریبا تمامی سیاست‌های چندسال اخیر ایالات متحده، با شکست مواجه شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: خواستند حزب الله را شکست دهند نتوانستند، خواستند اسد را بردارند نتوانستند، خواستند یمن را تجزیه کنند نتوانستند، خواستند داعش بماند نماند، خواستند فروش نفت ایران را به صفر برسانند نتوانستند و در نهایت خواستند ایران چهل سالگی خود را نبیند و نتوانستند.

 

دکتر توحید عزیزی متولد و ساکن آمریکاست که از سال ۸۸ تا ۹۷، پزشکی را در دانشگاه شهید بهشتی خواند و تحصیلات خود را در دانشگاه برندایس آمریکا تکمیل کرد. در حال حاضر وی مدیر اطلاعات پزشکی کنسرسیوم دیالیز ایران می باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد