با حضور معاون سیاسی استانداری کرمانشاه و سایر مسئولین شهرستان برگزار شد؛

جلسه شورای اداری/ آیین تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی فرمانداری اسلام آبادغرب و بخشدار حمیل

کد خبر: 303961
|
10:29 - 1397/08/30
نسخه چاپی
جلسه شورای اداری/ آیین تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی فرمانداری اسلام آبادغرب و بخشدار حمیل
اسلام آبادخبر: با حضور معاون سیاسی استانداری کرمانشاه و سایر مسئولین شهرستان جلسه شورای اداری و آیین تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی فرمانداری اسلام آبادغرب و بخشدار حمیل برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه شورای اداری و آیین تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی فرمانداری اسلام آبادغرب و همچنین یخشدار حمیل با حضور امام جمعه شهرستان حجت السلام مهری، الهی تبار معاون سیاسی استانداری کرمانشاه و سایر مسئولین استان و شهرستان برگزار شد.

 

در این جلسه افشین کریمی فرماندار شهرستان با تبریک هفته بسیج و هفته وحدت عنوان کرد: در این شهرستان مجموعه های شورای تامین، شورای اداری، دستگاه قضا، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ‌شوراهای شهر، نیروهای مسلح و در راس امام جمعه فهیم و فرهیخته همگی یک دل و یک صدا ید واحده و برای پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی در تلاش هستند.

 

فرماندار در ادامه سخنان خود عنوان کرد: در این شهرستان در حوزه های مختلف به ویژه حوزه فرهنگ، ورزش، بهداشت، عمران شهری و روستایی، اشتغال، گازرسانی و... تحولات بسیار چشمگیری ایجاد شده است و در یک سال گذشته در راستای رفع مشکل بیکاری جوانان 170 میلیارد ریال تسهیلات در بحث اشتغال پایدار و مبلغ 100 میلیارد ریال از محل زلزله به کار آفرینان تسهیلات پرداخت شده است.

 

فرماندار در ادامه سخنان خود گفت: زلزله 21 آبان ماه 96 حادثه ای دردناک برای مردم استان بود و در این شهرستان برای رفع خسارات پیش آمده 40هزار بازدید از منازل و اماکن بعمل آمد و به ۱۱هزار واحد خسارت دیده تسهیلات تعمیر و بازسازی پرداخت شد و همچنین برای رفع خسارت بیمارستان قدیم 40 میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده است.

 

در ادامه این جلسه حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آبادغرب با قدردانی از زحمات استاندار و همکاران ایشان گفت: در ۱۰سال گذشته این چنین آرامش سیاسی در استان حاکم نبوده و درایت استاندار محترم در همه حوزه ها و به ویژه بحران زلزله بی نظیر بود.

 

امام جمعه شهرستان گفت: بی انصافی است اگر خدمات نظام جمهوری اسلامی در استان نادیده گرفته شود. همه باید بدانیم استان ما در دفاع مقدس مستقیم درگیر بوده و ترس از سرمایه گذاری و از بین رفتن زیرساخت ها باعث شده امروز کرمانشاه از نظر توسعه ای در جایی که شایسته آن است قرار نداشته باشد .

 

در ادامه حجه الاسلام مهری از زحمات مهندس بابایی و همچنین مهندس پیرویسی قدردانی نمود و برای مسئولین جدید آرزوی موفقیت کرد.

 

الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با تبریک ایام و اعیاد ماه ربیع الاول، خروج آمریکا از برجام را جنگ روانی علیه انقلاب عنوان و افزود: برجام توافق بین المللی بود و این حرکت آمریکا مقابله علنی با جمهوری اسلامی بود.

 

الهی تبار گفت: آمریکا با سیاست ضربه زدن به تاب آوری مردم وارد می شود و نهایتا خود را  به عنوان منجی و نجات دهنده جا می زند و این سیاست را در کشورهایی همچون: لیبی، افغانستان، عراق، سودان و... اجرا کرده و با تشکیل اجماع جهانی بر علیه این کشورها توانست به اهداف خود برسد  وامروز این سناریو را  برای ایران طراحی کرده و می خواهد به انسجام ملی کشور ما ضربه بزند.

 

معاون استاندار کرمانشاه افزود: مردم ما انقلاب را دوست دارند. فشارهای اقتصادی و روانی علیه ما راه به جایی نخواهد برد و این دوران راهمچون گذشته خواهیم گذراند.

وی رضایت مندی اجتماعی، اعتماد و نگاه توسعه ای را به مدیران حاضر در جلسه یاد آوری کرد.

 

در ادامه این جلسه حمید رضا بابایی معاون اسبق برنامه ریزی فرمانداری و ابراهیم پیرویسی بخشدار اسبق حمیل گزارشی از اقدامات خود را ارائه دادند.

 

در پایان این جلسه، میرحسن رحیمی بخشدار گواور با حکم استاندار کرمانشاه به عنوان معاون برنامه ریزی فرمانداری اسلام آبادغرب، جانشین حمیدرضا بابایی شد که خود به عنوان معاون برنامه ریزی فرماندار گیلان غرب منصوب شده است. همچنین صادق ناصری به عنوان بخشدار جدید حمیل معرفی گردید و از آقایان بابایی و پیرویسی با اهدا لوح یادبود قدردانی بعمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد