مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص):

تفکر بسیج در همه‌جا خط‌شکن بوده است

کد خبر: 303984
|
15:34 - 1397/09/02
نسخه چاپی
تفکر بسیج در همه‌جا خط‌شکن بوده است
اسلام آبادخبر: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تفکر بسیج در همه‌جا خط‌شکن بوده و با مایوس کردن دشمنان تمام معادلات آنها را بر هم زده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته کرمانشاه ضمن تبریک هفته وحدت و هفته بسیج اظهار داشت: ما هر چه داریم از پیامبر اعظم (ص) است و تفکر بسیجیان هم برگرفته از روحیات و اخلاقیات نبوی است.

وی افزود: بزرگترین بسیجی در دنیا رسول اکرم (ص) است و بعد از ایشان امیرالمؤمنین علی (ع) و تمام بسیجیان باید الگویشان این بزرگواران باشد که ادامه راه آنها عزت و سعادت همه ما خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف منشا برکات فراوانی بوده و رمز و راز این توفیقات هم این است که بسیجیان پیرو واقعی پیامبر (ص) و ولایتمدار هستند.

حجت‌الاسلام جلیلیان با بیان اینکه در این 40 سال گذشته از عمر انقلاب برکات بسیج بر همگان آشکار شده است، ادامه داد: با شروع جنگ تحمیلی و در حالی که بسیج هنوز انسجام کامل را نداشت و سپاه پاسداران که خود مولود بسیج است و این تفکر بسیجی دارد هنوز منسجم نشده بود، برکات این شچره طیبه مشخص شد و دشمنان اسلام از همان روزهای جنگ متوجه شدند که بسیج برای مردم ایران و تمام مظلومان عالم موفقیتی بزرگ بوده و خار چشم دشمنان است.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه گفت: برکات تفکر بسیج را در این جنگ نابرابر که با حمایت تمام قدرت‌های دنیا همراه بود زود آشکار شد و پیروز این میدان تفکر بسیج بود.

وی با اشاره به فرموده امام راحل که بسیج لشکر مخلص خداست، گفت: بسیج سازمانی صرفا نظامی نیست، اما اگر اراده کند می‌تواند سازوکار نظامی ایجاد و در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان بایستد؛ یعنی سازمان منضبطی است که هر زمان نظام نیاز داشته باشد انسجام می‌یابد و نقش خود را همچون دفاع مقدس ایفا می‌کند.

حجت‌الاسلام جلیلیان ادامه داد: عمده‌ترین رمز موفقیت بسیج در امور همین مخلصانه و برای رضای خدا بودن کارهای بسیجیان است که روز به روز به عظمت بسیج افزوده است؛ زیباترین ویژگی بسیج که از مکتب پیامبر (ص) و امام صادق (ع) فرا گرفته اهل اخلاص در عمل بودن آن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: بسیج پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) است که تمام هم و غم ایشان این بود که برای رضای خدا عمل کند.

وی با تصریح اینکه بن‌بست و ترس از دشمن برای بسیج معنا ندارد، گفت: تمام بسیجیان ما با این خصوصیات پایه‌های ظلم را لرزانده‌اند و تمام معادلات مادی دنیا را به هم زده‌اند؛ بزرگترین و زیباترین تابلو برای شناساندن بسیج سال‌های جنگ تحمیلی استکه تفکر بسیج به تمام دنیا فهماند که می‌شود با دست خالی هم می‌توان جنگید.

حجت‌الاسلام جلیلیان اظهار داشت: هر کسی دل بسته آرمان‌های امام و انقلاب باشد بسیجی است و بسیجی از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کند و در هر عرصه ای که اقتضا کند در دفاع از انقلاب حاضر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: هر کسی 5 ویژگی داشته باشد بسیجی است؛ بسیجی تعبد به اسلام دارد، نسبت به ولایت‌ تبعیت‌پذیری دارد، دشمن‌شناس و سازش‌ناپذیر است، خود را خادم مردم می‌داند و اهل اقدام و عمل به موقع است.

وی تصریح کرد: بسیج این درس را به مسئولان می‌دهد که باید با بصیرت تمام پشت ولایت بود؛ هرجا تفکر بسیج باشد خط‌شکنی است و دشمن مایوس می‌شود در تمام عرصه ها معادلات را بر هم زده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد