سردار عظیمی:

بسیج در تمام عرصه‌ها آماده خدمت‌رسانی است

کد خبر: 304024
|
09:31 - 1397/09/07
نسخه چاپی
بسیج در تمام عرصه‌ها آماده خدمت‌رسانی است
فرمانده قرارگاه نجف اشرف در غرب کشور گفت: بسیج در تمام عرصه‌هایی که انقلاب اسلامی به آن نیاز داشته باشد، آماده خدمت‌رسانی است.

به گزارشاسلام آباد خبر، سردار محمدنظر عظیمی در گفتگو با خبرنگار مرصاد با بیان اینکه هر جا انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی اقتضا کند بسیجیان حضور پیدا می‌کنند، اظهار داشت: در زلزله اخیر هم شاهد بودیم بسیجیان و پاسداران در همان دقایق و ساعات اولیه امدادرسانی خود را آغاز کردند.

وی افزود: در همان لحظات ابتدایی هم اعلام شد سپاه با همه امکانات در خدمت مردم است و آمادگی دارد در هر حوزه‌ای که نیاز است حضور پیدا کند و به مردم زلزله‌زده کمک کنند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف در غرب کشور گفت: بسیج متعلق به همه مردم است و تا به امروز هم افتخار بسیج این است که در هر عرصه‌ای که نیاز بوده حضور پیدا کرده‌اند و امروز هم خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی ومستکبران جهانی است.

وی با بیان اینکه در هر عرصه‌ای که نیاز است برای کمک به مردم سپاه و بسیج آماده است و توانمندی خوبی در زمینه‌های مختلف‌ وجود دارد.

سردار عظیمی بیان کرد: اگر در جایی نیاز به تامین امنیت باشد نیروهای بسیج پای کار هستند و همچنین در سایر زمینه‌هایی که نیاز وجود داشته باشد از جمله امداد و نجات، سازندگی و علمی آمادگی دارند.

وی تصریح کرد: همه رده‌های سپاه و بسیج با همه امکانات در مناطق زلزله‌زده و خارج از این مناطق در زلزله اخیر و نیز زلزله سال گذشته به مردم خدمت‌رسانی کردند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف در غرب کشور با اشاره به اینکه در تقسیم کار صورت گرفته در زلزله سال گذشته روستاهای شهرستان سرپل‌ذهاب تحت پوشش خدمات سپاه قرار گرفت افزود: در شهرستان ثلاث باباجانی هم در روستاها و هم خود شهر خدمت رسانی توسط سپاه صورت گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد