فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

پيشگيری و انجام امور فرهنگی مهم تر از مبارزه با مواد مخدر است

کد خبر: 304030
|
12:03 - 1397/09/07
نسخه چاپی
پيشگيری و انجام امور فرهنگی مهم تر از مبارزه با مواد مخدر است
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب در هشتمین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر مطرح کرد: امور فرهنگی، پيشگيری و درمان مهم تر از مبارزه با مواد مخدر است .

به گزارشاسلام آباد خبر، هشتمين جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر با حضور افشین کریمی فرماندار اسلام آبادغرب ودبير شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

در اين جلسه فرماندار اسلام آبادغرب عنوان كرد: امروز مهم تر از مبارزه با مواد مخدر انجام امور فرهنگی، پيشگبری و درمان اين مشكل اجتماعي است و در اسلام آبادغرب برگزاري دوره هاي آموزشي براي خانواده ها، برگزاري كارگاه هاي پيشگيري از اعتياد براي دانش آموزان و دانشجويان و برگزاري دوره هاي ضمن خدمت براي مشاورين و معاونين آموزش و پرورش از مهمترين اقدامات انجام گرفته است و اين روند در طول سال ادامه خواهد يافت.

 

کریمی گفت: در حوزه مقابله با عرضه مواد مخدر از ابتداي سال جاري تاكنون 230 نفر دستگير، تعداد 12 دستگاه خودرو توقيف، 11 موتور سيكلت توقيف، 3 قبضه اسلحه گرم كشف، مقدار 7 كيلو و 717 گرم مواد مخدر، بيش از 7800 عدد قرص روان گردان و مقدار قابل توجهي شربت هاي مخدر از اين افراد كشف شده است  .

 

فرماندار شهرستان عنوان كرد: در طي اين مدت 21 مركز عرضه قليان و 23 باب منزل مسكوني كه محل استعمال مواد مخدر شده بودند  با اقتدار و دستور مقام قضايي پلمپ و 2 باند مواد مخدر منهدم شده است.

 

در ادامه اين جلسه ملایری، دادستان شهرستان عنوان كرد: دستگاه قضا با تمام توان در مقابل عرضه كنندگان مواد مخدر خواهد ايستاد و با قاطعيت با متخلفين برخورد مي شود و انتظار مي رود در اين راستا همه دستگاههاي متولي وظايف ذاتي خود را انجام  دهند.

 

ملايري افزود: مواد مخدر امروز براي همه خانواده ها به يک دغدغه تبديل شده است و با اجراي برنامه هاي پيشگيري جوانان و نوجوانان را ازآسيب هاي اين بلاي خانمان سوز آگاه نمائيم و اعلام مي كنم در سطح دانشگاه ها و آموزش و پرورش بايد برنامه هاي تدوين شده مناسب براي آگاهي از مضرات مواد مخدر تدوين شود.

 

در اين جلسه شمشيري دبير شوراي مبارزه با مواد مخدر استان گفت: شوراي فرعي مبارزه با مواد مخدر اسلام آبادغرب يكي از فعالترين و كارآمد ترين شوراهاي استان است و اقدامات مناسبي در این زمینه انجام شده است.

 

شمشيري در خصوص نيازمندي هاي مطرح شده توسط فرماندار براي بهبود انجام برنامه هاي پيشگيري، درمان و مقابله عنوان كرد: در حد توان موارد مورد نياز شهرستان تامين و در اختيار دستگاه هاي متولي قرار خواهد گرفت .

 

در اين جلسه مديران اقدامات خود در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر را مطرح نمودند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها