رئیس کمیته امداد شهرستان:

حمایت از ۱۳۳۱ دانش آموز و دانشجو در اسلام آبادغرب

کد خبر: 304041
|
09:53 - 1397/09/08
نسخه چاپی
حمایت از ۱۳۳۱ دانش آموز و دانشجو در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب گفت: کمیته امداد شهرستان از ابتدای امسال تاکنون 1331 دانش آموز و دانشجو را تحت حمایت قرار داده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، محمد بیگزاده رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب با بیان این که حمایت از نیازمندان رسالت اصلی کمیته امداد است، گفت: کمیته امداد با کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، زمینه موفقیت‌های تحصیلی و علمی آنان را فراهم کرده است.

 

وی افزود : طی سال جاری تاکنون 1331 دانش آموز و دانشجو شهرستان اسلام آبادغرب از حمایت‌ های کمیته امداد بهره مند شدند که از این تعداد 976 نفر دانش آموز و 355 نفر دانشجو بوده و بیش از ۶۴میلیون تومان از محل کمک‌های دولتی ،درآمدهای امداد و جشن عاطفه ها به دانش آموزان و بیش از ۳۴ میلیون تومان در قالب کمک هزینه شهریه به دانشجویان تحت حمایت کمک شده است.

 

وی توانمند سازی فکری و فرهنگی و کمک به آینده سازان را از اهداف کمیته امداد در کمک به دانش آموزان و دانشجویان برشمرد و گفت: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به منظور مرتفع شدن بخشی از مشکلات مالی دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت صورت می گیرد تا آن ها بتوانند با خیالی آسوده به تحصیل ادامه دهند.

 

بیگزاده در پایان با اشاره به این که پرداخت کمک هزینه تحصیلی، برگزاری کلاس های تقویتی و جبرانی، اردوهای تفریحی، دوره های مشاوره تحصیلی و امکانات آموزشی از دیگر برنامه های انجام شده بوده است، مطرح کرد: این نهاد مردمی با همکاری خیران و نیکوکاران در کمک به این دانش آموزان و دانشجویان برای موفقیت در امر تحصیل و رسیدن به مدارج تحصیلی عالی تلاش می کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد