آیت الله علما:

دانشگاه‌ها همواره مورد نظر علمای بزرگ بوده است

کد خبر: 304079
|
09:14 - 1397/09/12
نسخه چاپی
دانشگاه‌ها همواره مورد نظر علمای بزرگ بوده است
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: دانشگاه‌ها همواره قبل و بعد از انقلاب مورد توجه علمای بزرگ بوده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آیت الله مصطفی علما صبح امروز در نشست با علی اکبر رائفی پور اظهار داشت: نشر ارزش های دینی در دانشگاه ها و حفظ آن همیشه از دغدغه های مهم علمای برجسته بوده است.

وی افزود: استاد مطهری ، آیت الله مفتح و بسیاری از بزرگان ما زحمات بسیاری برای ارتباط با دانشگاه کشیدند که بتوانند ضمن حفظ ارزش ها با فرهنگ های مخرب غربی نیز مقابله کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی بیگانگان دغدغه فراوانی داشته و دارند و تعابیری مانند تهاجم ، شبیه خون و ناتوی فرهنگی را برای نشان دادن اهمیت این موضوع بکار گرفته اند و فعالیت در این مورد بسیار مهم است.

وی گفت: یکی از مسائل مهم که بسیاری از مشکلات و معضلات فرهنگی کشور را می تواند برطرف کند ، ازدواج است که نیازمند حمایت های دولتی می باشد.

علی اکبر رائفی پور از اساتید دانشگاه  هم در این دیدار اظهار داشت: مردم ما از جمله دانشجویان همواره به علما و روحانیون ارادت دارند و هر چقدر هم دشمنان برای جدایی مردم از روحانیت تلاش کنند این ارادت وجود خواهد داشت چرا که به طور مثال خود بنده بیشتر آموخته هایم از پای منبر است.

وی گفت: قطعا یکی از مسایل مهم کشور در بحث اجتماعی و فرهنگی ازدواج است که در صورت حمایت صحیح دولت این امر بسیار آسان خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد