فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

مديران نظارت بر واحد های صنفی را تشديد و درمقابل متخلفين قاطعانه بايستند

کد خبر: 304080
|
09:30 - 1397/09/12
نسخه چاپی
مديران نظارت بر واحد های صنفی را تشديد و درمقابل متخلفين قاطعانه بايستند
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب در جلسه ستاد تنظيم بازار مطرح کرد: مديران نظارت بر واحد های صنفی را تشديد و درمقابل متخلفين قاطعانه بايستند.

به گزارشاسلام آباد خبر، افشین کریمی فرماندار اسلام آبادغرب در جلسه ستاد تنظيم بازار مطرح کرد: مديران نظارت بر واحد های صنفی را تشديد و درمقابل متخلفين قاطعانه بايستند.

 

وی افزود: در اين شهرستان 7 هزار واحد صنفي فعال است و نيازمندي هاي شهروندان در اين واحدها عرضه مي شود.

 

كريمي گفت: با توجه به تعدد واحدهاي صنفي دستگاه هاي نظارتي بايد با تشكيل اكيپ، نظارت را مستمر و با جديت دنبال كنند و در اين راستا لازم است بازرسين از همفكري و گزارشات مردمي براي نظارت بر بازار بهره مند شوند.

 

فرماندار اسلام آبادغرب بيان کرد: در شهر اسلام آبادغرب 140 واحد خبازي دولتي و 83 واحد آزاد پز فعاليت دارند و ماهانه  1000 تن آرد با قيمت دولتي در اختيار خبازي ها قرار مي گيرد و علي رقم كاهش جمعيت شهر ،تعداد واحدهاي خبازي دولتي هيچ گونه كاهشي نداشته است و براي تقويت و بالارفتن كيفيت نان در شهرستان تسهيلات لازم به خبازي ها اعطا مي شود .

 

کریمی اظهار کرد: در راستاي كمک به كاميون داران تاكنون 211 جفت لاستيک يارانه اي به كاميون داران تحويل داده شده و اين روند همچنان ادامه خواهد داشت .

 

كريمي در سخنان خود گفت: براي تامين گوشت مورد نياز شهرستان با مكاتبات انجام شده با مركز استان در طي 3 ماه گذشته 27 تن گوشت در نقاط مختلف شهر با قيمت دولتي عرضه شده است و اين روند هم ادامه خواهد داشت .

 

فرماندار اسلام آبادغرب در پايان سخنان خود گفت: نظارت بر بازار را مديران بصورت تمام وقت مورد توجه قرار دهند و بر اساس قوانين و مقررات صنفي  در مقابل هرگونه تخلف بايستند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد