با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد؛

جلسه هماهنگی کمیته فرهنگی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب

کد خبر: 304093
|
14:53 - 1397/09/12
نسخه چاپی
جلسه هماهنگی کمیته فرهنگی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: جلسه هماهنگی کمیته فرهنگی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب با حضور مسئولین شهرستان در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز جلسه هماهنگی کمیته فرهنگی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب با حضور حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

 

در این جلسه حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان با اشاره به این تهدیدات و برنامه ریزی های دشمنان که جمهوری اسلامی 40 سالگی خود را نبیند، اظهار داشت: به برکت خون شهدا، و رهبری عظیم الشأن و حمایت و پای کار بودن مردم و مسئولین نقشه های دشمنان یک به یک نقش برآب شده است.

 

حجت الاسلام مهری با بیان اینکه برنامه دشمن این است که نارضایتی ایجاد کند تا مردم در مراسمات جمهوری اسلامی حضور پیدا نکنند،تصریح کرد: وظیفه همه دستگاه ها این است که خدمات 40 ساله نظام را تبیین نمایند و همه کارهای عمرانی، آبادانی، فرهنگی، معنوی، حوزوی، دانشگاهی، امدادی، محرومیت زدایی، خدماتی و رفاهی در قالب برنامه های 40 سالگی انقلاب اجرا و به مردم اطلاع رسانی شود.

 

وی عنوان کرد: ما در تبیین دستاوردهای انقلاب نباید دستپاچه شویم، ما منکر ضعف های دستگاه ها و مشکلات مردم نیستیم، اما باید دستاوردهای انقلاب به گونه ای ملموس برای مردم تشریح شود، برخی ممکن است این شبهه را مطرح کنند که اگر حکومت دیگری هم غیر از حکومت اسلامی بود با رشد جمعیت و پیشرفت تکنولوژی حتما" این خدمات توسط آن حکومت هم انجام می گرفت، لذا وظیفه حوزه، روحانیت، کلیه مدیران ادارات و رسانه هاست  که  دستاوردهای 40 ساله انقلاب را برای مردم تبیین نمایند و روشن کنند که قبل از انقلاب ما چه بودیم، انقلاب از کجا شروع شد و اکنون به کجا رسیده ایم.

 

امام جمعه شهرستان با برشمردن برخی خدمات  و دستاوردهای نظام گفت: امروز که در کشور ما برخلاف دوران طاغوت یک ژنرال خارجی دستور دهنده نیست برای ملت ما افتخاری عظیم است وبا پیشرفت در حوزه های مختلف علوم بخصوص علوم پزشکی مردم توسط فرزندان خودشان مورد طبابت قرار می گیرند و مردم باید بدانند که اساتید و نخبگان ما چه کسانی هستند و جایگاه علمی کشور در قبل انقلاب چه بوده و ابعد از انقلاب به کجا رسیده است.

 

 

در این جلسه جانشین فرماندهی سپاه شهرستان، روسا و نماینده های ادارات تبلیغات اسلامی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، هلال احمر، آموزش و پرورش، اداره سوادآموزی، کمیته امداد، حوزه علمیه، شهرداری، امور کتابخانه ها، اوقاف، بنیاد شهید و رسانه ملی هر کدام به بیان نکته نظرات و پیشنهادات خود در این راستا پرداختند.

 

 دکتر تمری مدیر اداره فرهنگ و ارشاداسلامی و دبیر کمیته فرهنگی شهرستان در ابتدای این جلسه با بیان اینکه تاکنون دو برنامه در راستای کمیته فرهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان برگزار شده، بیان داشت: بنا بر این داریم که تا 30 دی ماه تام برنامه های شهرستان با این محوریت اجرا شود و برنامه ها به این شکل تناوب پیدا کند تا برنامه های دهه مبارک فجر باشکوه تر برگزار شود.

 

وی افزود: جمهوری اسلامی اکنون در بسیاری از علوم جزو برترین و پیشرفته ترین قدرت های جهان است در حالیکه قبل از انقلاب سردمداران رژیم پهلوی اعلام کردند که قادر نیستیم یک آفتابه تولید کنیم، لذا باید دستاوردهای 40 ساله انقلاب بصورت ملموس در سطح دانشگاه ها و مدارس برای مردم و نسل جدید بیان شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها