امام جمعه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

عده ای به دنبال این هستند که وحدت و آرامش شهرستان را بر هم بزنند/ باید مراقبت شود افراد وحدت شکن در بین دستگاه ها نفوذ نکنند

کد خبر: 304138
|
09:55 - 1397/09/19
نسخه چاپی
عده ای به دنبال این هستند که وحدت و آرامش شهرستان را بر هم بزنند/ باید مراقبت شود افراد وحدت شکن در بین دستگاه ها نفوذ نکنند
اسلام آبادخبر: امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: عده ای به دنبال این هستند که وحدت و آرامش شهرستان را بر هم بزنند، لذا باید مراقبت شود که افراد وحدت شکن در بین دستگاه ها نفوذ نکنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب صبح امروز درکلاس اخلاق با حضور مدیران شهرستان با اشاره به نکات کاربردی برای زندگی ما در مجموعه بیانات اهل بیت(ع)، اظهار کرد: از سفارشات پیامبر اسلام(ص) به امیرالمومنین علی(ع) این است که؛ ای علی همانا یکی از نشانه های یقین این است که هیچ کسی را با خشم آوردن خداوند خشنود نکن.

 

وی افزود: برخی مواقع با یک کار خلاف شرع برای اینکه جمعی را خوشحال کنیم، اما در واقع خدا را خشمگین می کنیم.

 

حجت الاسلام مهری با بیان اینکه؛ هیچ فقری سخت تر از جهل و نادانی نیست، گفت: هیچ پشتیبانی بالاتر از مشورت نیست، انسان های خود بزرگ بین تنها هستند چون با کسی مشورت نمی کنند.

 

وی خطاب به مدیران شهرستان عنوان کرد: انسان خوب است درکارهایش چندین مشاور امین انتخاب کند، چون آدم از مشاوره انسان های امین، باتجربه و دلسوز بی نیاز نیست.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب بیان داشت: الحمدلله وحدت رویه در بین مدیران شهرستان هست و این تعریف و تمجید نیست، اما به معنی این هم که ضعف وجود ندارد.

 

وی تصریح کرد: عده ای به دنبال این هستند که وحدت و آرامش شهرستان را بر هم بزنند، لذا باید مراقبت شود که افراد وحدت شکن در بین دستگاه ها نفوذ نکنند.

 

حجت الاسلام مهری با اشاره به حواشی برنامه بومی محلی گفت: ما با شادی مردم مخالف نیستیم، برخی حواشی این برنامه قطعا" خلاف شرع بود، لذا اگر برنامه ای قرار است گرفته شود باید تمام جوانب و حواشی آن بررسی شود و طبق چارچوب برنامه مدیریت شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها