رقیب کی‌روش پیشنهاد ۵ میلیون دلاری را رد کرد؛

کلمبیا با دلار‌های اضافه در دسترس کی‌روش!

کد خبر: 304162
|
09:10 - 1397/09/21
نسخه چاپی
کلمبیا با دلار‌های اضافه در دسترس کی‌روش!
پس از رد پیشنهاد ۵ میلیون دلاری سرمربیگری کلمبیا از سوی اسکولاری، کی‌روش گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتبال این کشور شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت تورسدورس اعلام کرده است با توجه به مذاکراتی که در روز‌های اخیر بین کارلوس کی روش، سرمربیتیم ملی فوتبال ایرانبا مسئولان فدراسیون کلمبیا برای انتخاب این مربی پرتغالی به عنوان جانشین "خوزه نستور پکرمن" (سرمربی آرژانتینی و سابق تیم ملی کلمبیا) انجام شده خیال هواداران باشگاه "پالمیراس" نسبت به جدایی "لوئیس فیلیپه اسکولاری" از این تیم راحت شده است و آن‌ها همچنان امیدوار هستند که فیل بزرگ «لقب اسکولاری» به فعالیت خود در این تیم ادامه دهد.

نام سرمربی تیم ملی برزیل درجام جهانی ۲۰۰۲که جام قهرمانی آن رقابت‌ها را فتح کرد همراهکارلوس کی روشبه عنوان گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی کلمبیا مطرح شده بود، اما پس از مذاکرات مثبتی که بین رئیس فدراسیون این کشور با کی روش در جریان دیدار فینال جام لیبرتادورس بین بوکاجونیورز و ریورپلاته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای انتخاب مربی پرتغالی به عنوان سرمربی چهار سال آتی سه رنگ‌ها (لقب تیم ملی کلمبیا) صورت گرفت، اسکولاری تا حدی از نیمکت کلمبیا دور شد تا هواداران پالمیراس از اینکه او در سال ۲۰۱۹ هم همچنان در این تیم می‌ماند اطمینان یابند.

طبق اعلام این رسانه کی روش که با تیم ملی ایران ۲ دوره متوالی راهی جام جهانی شده و ۴ دوره تجربه حضور در بزرگ‌ترین رقابت جهان فوتبال را دارد پس از جام ملت‌های آسیا به آمریکای جنوبی می‌آید تا فعالیت خود را در تیم ملی کلمبیا آغاز کند.

این در حالی است که مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا ابتدا اسکولاری را به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی این کشور در نظر داشتند و حتی حاضر بودند در یک سال ۵ میلیون دلار به این مربی بزرگ دستمزد بدهد، اما طرفین تاکنون به توافق نرسیده اند.

با این حساب اگر مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا پیشنهادی مشابه با اسکولاری به کی روش داده باشند او حدود ۳ میلیون دلار بیشتر از قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران از کلمبایی‌ها دستمزد خواهد گرفت.

از سوی دیگر کارلوس آنتونیو ولس، مجری و گزارشگر صاحب نام کلمبیایی نیز امروز (سه شنبه) در برنامه ی خود که از شبکه آنتنا 2 پخش می شد درباره سرمربی آینده تیم ملی کلمبیا گفت، طبق نظر خسورون ،رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا، گزینه مورد نظر کارلوس کی روش است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها