با حضور معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد؛

آیین تودیع و معارفه رئیس انجمن خوشنویسان اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 304164
|
09:59 - 1397/09/21
نسخه چاپی
آیین تودیع و معارفه رئیس انجمن خوشنویسان اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: با حضور معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه آیین تودیع و معارفه رئیس انجمن خوشنویسان اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  با حضور مظفر تیموری معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و جمعی از هنرمندان شهرستان، آیین تودیع و معارفه رئیس انجمن خوشنویسان اسلام آبادغرب در مجتمع فرهنگی هنری غدیر برگزار شد.

 

مظفر تیموری در این مراسم بیان داشت: اسلام آبادغرب در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است و امروز که از کلاس های آموزشی مجتمع بازدید شد، می توان این حس و حال را دید.

 

وی افزود: این شهرستان در حوزه خوشنویسی حرف های زیادی برای گفتن دارد و وجود چهره های هنری و بزرگان ادبی در این مراسم بیانگر این جایگاه است. 

 

تیموری در ادامه گفت: استاد بهرامی جایگاه ویژه و ممتازی در بین اهل هنر داشته و دارد و این که امروز فضا را برای حضور جوان ترها خالی نمود، تایید کننده این موضوع می باشد. 

 

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات چندین ساله استاد کیومرث بهرامی تقدیر و با حکم رئیس انجمن خوشنویسان ایران، استاد سعید نجف زاده به عنوان رئیس انجمن خوشنویسان اسلام آبادغرب انتصاب شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد