در جلسه کمیسیون بند ۵ سالن های نمایش و سینما مطرح شد؛

راه اندازی سینما در اسلام آبادغرب در آینده نزدیک

کد خبر: 304168
|
13:46 - 1397/09/21
نسخه چاپی
 راه اندازی سینما در اسلام آبادغرب در آینده نزدیک
اسلام آبادخبر: جلسه کمیسیون بند ۵ سالن های نمایش و سینما برگزار شد و اعضا با راه اندازی سینما در اسلام آبادغرب موافقت کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر،جلسه کمیسیون بند ۵ سالن های نمایش و سینما در دفتر فرمانداری شهرستان برگزار شد و اعضا با راه اندازی سینما در اسلام آبادغرب موافقت کردند.

 

در ابتدای این جلسه دکتر افشین کریمی فرماندار اسلام آبادغرب ضمن تقدیر و تشکر از حسن توجه اعضا کمیسیون و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به موضوع راه اندازی سینما در شهرستان بیان داشت: سینما یکی از ابزارهای رشد و تعالی یک جامعه است و یکی از نمادهای مولفه های توسعه شهری است.

 

وی بیان کرد: باید با همه ی کاستی های موجود، سینمای شهر را هرچه سریع تر راه اندازی نمود و تلاش کرد ظرف چند سال محل سینما را تجهیز کرد.

 

وی ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی سینما در محل مجتمع غدیر شاهد راه اندازی سینمای بخش خصوصی در سطح شهرستان باشیم.

 

کریمی بیان داشت: برای راه اندازی سینما در اسلام آبادغرب باید جلسات مستمری تشکیل شود و برای رونق آن از همه ظرفیت های شهرستان استفاده خواهیم کرد.

 

در ادامه این جلسه مظفر تیموری معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به اهمیت راه اندازی سینما اشاره نمود و بیان داشت:امروز نگاه ویژه ای به سینما وجود دارد و سینما ها از رونق مناسبی برخوردار هستند.

 

تیموری گفت: هر چه زودتر تلاش می کنیم سینمای شهری اسلام آبادغرب را راه اندازی کنیم و این مهم یکی از از نشانه های توسعه فرهنگی هر جامعه است.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: تلاش خودمان را بکار می گیریم تا در اولین فرصت نسبت به تهیه تجهیزات مقدماتی برای سینمای شهر اسلام آبادغرب اقدام کنیم و امیدواریم بتوانیم این مقدمات را تا اواخر دی ماه فراهم نماییم

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها