حجت الاسلام کاظم صدیقی:

دشمن از طریق نفوذ در شبكه های مجازی اعتقادات را بمباران می كند

کد خبر: 304179
|
14:55 - 1397/09/23
نسخه چاپی
دشمن از طریق نفوذ در شبكه های مجازی اعتقادات را بمباران می كند
خطیب نماز جمعه تهران گفت: امروز دشمن از طريق شبكه های مجازی بی شناسنامه نفوذ و اعتقادات را بمباران می كند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله کاظم صدیقی امروز ۲۳ آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت:  تقوا هم در دنیاست و هم آخرت، در عین حال مایه جوشش برکات زمین و آسمان است. وعده خداوند حق است و اگر دچار بی برکتی شدیم بدانید وظایف خود را درست انجام نداده ایم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه با نقوای علمی به حیات طیبه آگاهی پیدا می‌کنیم و باید نسبت به معرفت که پایه اخلاق و احکام است باید جدی باشیم تصریح کرد: امروز باور‌ها خراب است که اخلاق‌ها خراب شده است و حرکت تهاجمی در یک نظام ولایی به حرکت تدافعی در برابر دشمن تبدیل شده است.

وی ادامه داد: امروز دشمن از طریق شبکه‌های مجازی بی شناسنامه نفوذ می‌کند و اعتقادات را بمباران می‌کند افزود: ولایت فقیه بار عقیدتی و کلامی دارد و باید برای همه روشن و غیرقابل تردید باشد اگر کسی نسبت به این موضوع و اعتقاداتش شک داشته باشد زندگی امنی نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در  اعتقادات  و اخلاق به تقوا نیاز داریم، گفت:افرادی وجود دارند که حریصند و حقوق نجومی می‌گیرند که این حرص از اصول کفر است لذا یادگیری بدون عمل ناشی از بی تقوایی است و خداوند تقوا را هم ردیف بر قرار داده است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد:عدل باید بر مبنای تقوا باشد در حالیکه تجاوز به حقوق مردم ریشه نا امنی است فلسفه حکومت‌ها نجات مستضعفان و در ماندگان است، اما اگر مسئولان با تصمیمات نادرست در این مسیر گام برندارند نشان از عدم همراهی تقوا و عدل است در نتیجه در جامعه اسلامی نباید بی تقوایی راه داشته باشد.
 
وی در ادامه با اشاره به مسئله ازدواج جوانان و حجاب در جامعه تشریح کرد: باید نسبت به عدم ازدواج و رواج فحشا که خطر بزرگی  در جامعه است، گوشزد کرد زیرا، در شرایط کنونی  برهنگی و زندگی غیر اجتماعی در جامعه رواج پیدا کرده که  که باید نسبت به این مسئله آگاه بود.
 
آیت الله صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به آثار اجتماعی بی تقوایی در جامعه، بیان کرد:بی تقوایی موجب  سلب اعتماد مومنین از یکدیگر می‌کند و سپس زمینه بندگی شیطان را فراهم می‌کند  لذا تقوا یک دژ مستحکم است.

وی سپس با اشاره به دیدار خانواده‌های سرافراز شهدای مدافع حرم با رهبر انقلاب، اظهار کرد: عده‌ای از اول انقلاب منتظر سقوط نظامی اسلامی بودند  و حالا که شرایط اقتصادی با سو مدیریت و تکیه بر بیگانگان بدتر شده است عده‌ای القا می‌کنند شهیدان حیف شدند و اگر آینده را می‌دانستند این راه را نمی‌رفتند، اما شهدای مدافع حرم نشان دهنده طروات انقلاب اسلامی است و دلیلی بر استحکام انقلاب اسلامی هستند.

صدیقی گفت:دنیا از ابتدا با اسلحه کفر به دنبال براندازی این نظام بود، اما باید تاکید کرد این ولایت متصل به قدرت الهی است و، ولی فقیه با وجود اینکه با  مشورت‌های لازم نصایح خود را به جامعه ارائه می‌کند، اما تکیه اصلی، ولی فقیه به آسمان و امداد‌های غیبی خداوند است.

وی با اشاره به تاثیرات اجتماعی راه شهدا بر زندگی مردم افزود:شهادت تجلی قدرت خداوند است و شهید به حیات عند ربی نایل شده در حالیکه جامعه نیز از ثمرات آن بهره‌مند شده است به گفته امام ملتی که شهادت دارد اسارات ندارد لذا خون شهدا وحدت  را در سرزمین ما ایجاد کرد و مانع توطه‌هایی برای تجزیه کشور شد.
 
خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد:روسای شیاطین نقشه کشیده بودند که با تحریم ملت ما را تحت فشار قرار دهند تا قدرت مصاف با دشمن  را نداشته باشند و به اختلاف برسند.

وی دامه داد: شهدای مدافع حرم  علاوه بر اینکه ابتکاری تحت عنوان وحدت بین المللی را کلید زدند این نقشه را نیز نقش برآب کردند به طوری که حضور تشنگان شهادت تکفیری‌ها را از بین برد و نقشه غربی‌ها را بی اثر کرد  که این  امر نشان دهنده قدرت ولایت فقیه و شهادت است.

صدیقی در ادامه خاطر نشان کرد: از ابتدای انقلاب دو جریان وجود داشته است؛ یکی به دنبال استقلال و فتح قله‌های فناوری و بریدن از بیگانه و به دنبال اجرای قوانین قرآن به رهبری ولایت فقیه  است، اما گروهی دیگر به دنبال پیروی از کشور‌های بیگانه  و تحقیر و باج دادن بوده است.

وی تاکید کرد:نیرو‌های شهید داده به دنبال ایستادگی هستند و می‌گویند قدرت برتر منطقه شده ایم و در درون آمریکا چالش ایجاد کرده ایم و به یک کلام ام القری هستیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به توافق هست‌های ایران با کشور‌های غربی ادامه داد:برجام یک تجربه بود تا وابستگی و تکیه به بیگانه عاقبتش مشخص شود.

وی با انتقاد از شرایط نامطلوب اقتصادی که با وعده‌های برجامی همراه بوده است، تصریح کرد:ضعفای جامعه ما را تقوا و ایمان نگه داشته است  دید  در فرانسه که مهد لیبرال دموکراسی است چه اتفاقی افتاد و امروز لیبرال دموکراسی به پایان خود رسیده‌است.

آیت الله صدیقی اظهار کرد:به کوری چشم دشمن ملت همچنان در صحنه حضور خواهند داشت  و بر خلاف آنچه که گفتند تابستان داغی در پیش دارید، ما تابستان خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی تصریح  کرد:برجام را با FaTf دوباره تجربه نکید که مایه خودتحریمی است و باعث اشراف اطلاعاتی دشمن می‌شود، زیرا این معاهده خلاف قانون قرآن، قانون اساسی و فرمایشات رهبر است به طوری که در یکی از اسناد وزارت خزانه داری آمریکا آمده است برای سخت‌تر کردن شرایط ایران حضور FaTf الزامی است.

صدیقی با اشاره به اینکه با شعار‌های دروغ روزگار مردم را سیاه کردید و آن‌ها را گرفتار کردید تاکید کرد: FaTf زندگی ارزان به دنبال ندارد. به جای امید به بیگانه به ملت خود و جوان تکیه کنید و از جوانان انقلابی استفاده کنید ما شهید راه سیاست و فناوری داریم و  امروز با خیل عظیمی  از جوانان عاشق استقلال روبرو هستیم، بنابراین در مسیر اقتصاد مقاومتی گام بردارید و در این راه مردم شما را کمک می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به ورود مجمع تشخیص مصلحت برای تصویب FaTf گفت:می‌دانیم که مجمع تشخیص با عزت فکر می‌کند و مردم را از نگرانی نجات می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها