به همت اداره بهزیستی و راهنمایی و رانندگی شهرستان صورت می‌گیرد؛

آموزش مهارت‌های راهنمایی و رانندگی در مهد کودک‌های اسلام‌ آبادغرب

کد خبر: 304223
|
15:10 - 1397/09/28
نسخه چاپی
آموزش مهارت‌های راهنمایی و رانندگی در مهد کودک‌های اسلام‌ آبادغرب
اسلام آبادخبر: آموزش مهارت‌های راهنمایی و رانندگی به همت اداره بهزیستی و راهنمایی و رانندگی اسلام‌ آبادغرب در مهد‌های کودک این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، تفاهم‌ نامه‌ای در راستای اجرای برنامه ارتقای فرهنگ ترافیک با رعایت تمامی ضوابط و مقررات قانونی طرح و مابین اداره بهزیستی شهرستان و پلیس راهنمایی و رانندگی بسته شد.

 

فرشته اکبری رئیس اداره بهزیستی اسلام آبادغرب بیان کرد: ارائه خدمات و همکاری مشارکت در زمینه آموزش ترافیک کودکان مدیران مربیان مهدهای کودک استان در چارچوب قوانین و مقررات مرتبط با سازمان بهزیستی صورت می پذیرد.

 

وی گفت: مدت این تفاهم نامه به مدت یک سال است و سازمان بهزیستی با ارائه لیست مهدهای کودک فعال در سطح شهرستان به همراه آدرس، یک پلیس راهنمایی رانندگی جهت اعمال هماهنگی و اعزام کارشناسان مجرب برای آموزش صورت می گیرد.

 

وی تاکید کرد: گسترش همکاری برآموزش و پرنده ترافیک برای نونهالان در مهدهای کودک در صورت اعلام نیاز اداره بهزیستی نسبت به اعلام کارشناس مجرب برای نونهالان مهدهای کودک اعلام و اقدام و همکاری لازم بعمل می‌آورد.

 

سرهنگ جهان روز رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اسلام آبادغرب در این زمینه اظهار کرد: پلیس راهور و اداره بهزیستی به صورت مشترک با یک معلم مشتری نسبت به تهیه بروشور، تراکت و پکیج های آموزشی اقدام می نمایند.

 

سرهنگ جهان روز عنوان کرد: پلیس راهور آمادگی دارد در صورت اعلام سایت و یا پیام رسان های داخلی بهزیستی نسبت به ارسال و پخش نکات و مطالب آموزشی جهت جامعه هدف اقدام نماید

 

وی تصریح کرد: در صورت همکاری زیرساخت‌های مورد نیاز با توجه به اهمیت موضوع در سنین کودکی نسبت به پخش تیزهای آموزشی در مهد های کودک اقدام می نماییم.

 

این مسئول شهرستان بیان کرد: عدم اخذ شهریه جهت شرکت در دوره ها و تعیین تدوین محتوا برای بهره مندی از نیروهای کارشناس سازمان بهزیستی در تدوین محتوا ارائه منابع آموزشی و اقلام ترافیکی و تبلیغاتی ویژه فرهنگ ترافیک در مهدهای کودکان به صورت رایگان است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها