در دیدار امام جمعه و گردان امام حسین (ع) اسلام آبادغرب مطرح شد؛

مراقب دست های پنهان و خباثت ها باشیم

کد خبر: 304232
|
14:03 - 1397/09/29
نسخه چاپی
مراقب دست های پنهان و خباثت ها باشیم
اسلام آبادخبر: امام جمعه اسلام آبادغرب در دیداری که با فرماندهی و پرسنل گردان امام حسین (ع) این شهرستان داشت عنوان کرد: مراقب دست های پنهان و خباثت ها باشیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آبادغرب در دیداری که با فرماندهی و پرسنل گردان امام حسین (ع) این شهرستان داشت ضمن درود به شهدا و امام شهدا عنوان کرد: مراقب دست های پنهان و خباثت ها باشیم.

 

حجت الاسلام مهری بیان کرد: انسان ها وقتی برخی صحنه ها را مشاهده می کنند احساس شرم می کنند که شهدا چکار کردند و ما چکار انجام داده اییم .

 

امام جمعه اسلام آبادغرب در این دیدار با اشاره به توطئه ها و دشمنی ها برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: زمانی آدم می داند دشمنی از بیرون است و خط و مرز خباثت ها مشخص است؛ اما زمانی علاوه بر دشمن بیرونی، خباثت درونی کار را مشکل می کنند و نفاق درونی و نفوذ بر بسیاری از ارکان خطر ساز می گردد.

 

وی با اشاره به داستانی از ریاست جمهوری کوبا به تبیین مقوله نفوذ برای جلوگیری از رشد و توسعه کشور پرداخت.

 

نماینده ولی فقیه در این شهرستان با اشاره به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری تاکید کرد: ما می توانیم و باید روی پای خود بایستیم و رهبری مدوام  به این نکته اشاره دارند که ما توان و ظرفیت تولید داخلی و تکیه بر جوانان ایرانی را داریم.

 

حجت الاسلام مهری با اشاره به خاطره ای از شهید تهرانی مقدم بیان کرد: ما با توکل بر خدا و توسل به ائمه، موشک ها را از کرمانشاه بلند و به مسافت های طولانی فرستادیم و این ها نتیجه همان توسل ها و تلاش های جوانان و مردان و زنان این مرز و بوم است.

 

وی تصریح کرد: ما در کشور ظرفیت های خوبی داریم ولی نفوذی ها و منافقین داخلی مشکلاتی را به وجود آورده اند و دست های پیدا و پنهانی هستند که می خواهد مردم را نسبت به نظام و نهاد های انقلابی بدبین کند؛ اما همه مشکلات با اتحاد و انسجام جواب داده خواهد شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها