رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آباغرب مطرح کرد:

تشکیل ۷۴ مورد پرونده تخلف در بازرسی های نظارتی شب یلدا در اسلام آبادغرب

کد خبر: 304233
|
14:06 - 1397/09/29
نسخه چاپی
 تشکیل ۷۴ مورد پرونده تخلف در بازرسی های نظارتی شب یلدا در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آباغرب از تشکیل ۷۴ مورد پرونده تخلف در گشت بازرسی به مناسبت شب یلدا و نظارت بر بازار اسلام آبادغرب با همکاری اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان خبر داد.

شهاب هنرجو رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آباغرب در گفتگو با اسلام آباد خبر، از تشکیل ۷۴ مورد پرونده تخلف در گشت بازرسی به مناسبت شب یلدا و نظارت بر بازار اسلام آبادغرب با همکاری اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان خبر داد.


وی افزود: گشت‌های نظارتی شب یلدا بازرسی از میوه فروشی‌ها را در دستور کار قرار داده، هر چند نظارت های یومیه بازرسان ما بطور مداوم و روزمره وجود دارد.

 

هنرجو تصریح کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آبادغرب آمادگی این را دارد که در تمام ساعات شبانه روز شکایت های مردمی را ثبت نماید، مردم عزیز می توانند تخلفات احتمالی و شکایت های خود را از طریق اعلام به سامانه 124 و پیامک  30000135  به تعزیرات حکومتی اعلام کنند و ما هم آمادگی رسیدگی به این موضوع را داریم.

 

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، جلسه بررسی بازرسی ها و نظارت های شب یلدا با حضور رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت  اسلام آباد غرب و فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان  با تاکید بر برخورد با متخلفان و حمایت از حقوق مردم در محل تعزیرات حکومتی شهرستان برگزار شد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد