در آستانه فرا رسیدن شب یلدا؛

شور ونشاط در جشن یلدا با شعار «جشن تغییر فصل، جشن تغییره چهره آموزش» در مدارس ابتدایی اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 304234
|
14:22 - 1397/09/29
نسخه چاپی
شور ونشاط در جشن یلدا با شعار «جشن تغییر فصل، جشن تغییره چهره آموزش» در مدارس ابتدایی اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: به مناسبت فرارسیدن مراسم باستانی یلدا، در کلیه مدارس ابتدایی شهر و روستا اسلام آبادغرب با همکاری اولیا، دانش آموزان و معلمان جشن یلدا برگزار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت فرارسیدن مراسم باستانی یلدا و نکوداشت فرهنگ و هویت ایرانی و همچنین ایجاد شور ونشاط  در بین دانش آموزان و آشنایی با فرهنگ کهن ایران زمین در کلیه مدارس ابتدایی شهر و روستا اسلام آبادغرب با همکاری اولیا، دانش آموزان و معلمان جشن یلدا برگزار گردید.

 

مولامراد نظری معاون آموزش ابتدایی شهرستان که بصورت نمادین در دبستان شهید رزده در جمع اولیا و دانش آموزان حضور داشت، ضمن گرامیداشت جشن باستانی یلدا وتاکید بر حفظ هویت دینی و ملی و بومی، برگزاری این گونه مراسم را بهترین فرصت برای ایجاد شور ونشاط وشادی در بین دانش آموزان دانست.

 

نظری در ادامه گفت: مراسم نکوداشت جشن یلدا در تمام مدارس ابتدایی شهر و روستا با شعار«جشن تغییر فصل، جشن تغییر چهره آموزش» با همکاری اولیا، معلمین  ودانش آموزان برگزار گردید.

 

وی گفت: در این مراسم دانش آموزان با تمرین و دست ورزی خودشان سفره یلدا را به دلخواه خود تزیین کردند و اولیا بصورت داوطلبانه در برگزاری این جشن با معلمین ومدیران مدارس همکاری نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد