با حضور مسئولین شهرستان/

جلسه هماهنگی مراسم 9 دی در اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 304247
|
17:18 - 1397/10/01
نسخه چاپی
جلسه هماهنگی مراسم 9 دی در اسلام آبادغرب برگزار شد
اسلام آبادخبر: با حضور مسئولین شهرستان جلسه هماهنگی مراسم 9دی (روز بصیرت) در اسلام آبادغب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  پیش از ظهر امروز با حضور مسئولین شهرستان جلسه هماهنگی مراسم 9دی (روز بصیرت) در محل دفتر امام جمعه  اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان با اشاره به حادثه عظیم 9دی اظهار داشت: 9دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، هر آنچه در تقویم جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک روز ملی و ولایتمداری ثبت شد یعنی مال مردم است و ربطی به هیچ جناح و جریانی ندارد.

 

وی افزود: 9دی حماسه ای است که انقلاب را بیمه کرد و متعلق به ملت ایران است، این روز مثل 22بهمن روز پیوند مردم با انقلاب،امام و رهبری است.

 

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: افرادی در داخل به پشتوانه خارجی ها و فتنه گران،کشور را متشنج کردند و برخی خواص هم به این دامن زدند، اینها در ابتدا به بهانه اعتراض به رای و نتیجه انتخابات به خیابان آمدند اما بعد مشخص شد که قصد اینها ضربه زدن به ولایت و انقلاب بود و اصل نظام  را هدف قرار داده بودند.

 

 

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبری در دیدار با خانواده مدافعان حرم، تصریح کرد: دشمن هر لحظه بدنبال ضربه زدن به انقلاب است و شما مدیران بعنوان سربازان رهبری باید حواس تان را جمع کنید و هشیار باشید.

 

حجت الاسلام مهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات داعش و اظهار نظر و مواضع برخی سلبریتی ها گفت:  کسانی که شبانه روز با یک سگ (نجس)زندگی می کند از انقلاب، ارزش ها و امنیت چه می فهمند؟!

 

 

وی افزود: انقلاب در سن 40 سالگی و پختگی است، امروز دشمن توپخانه اش را بسته که این را القاء کند که مردم از مسئولین جدا شده اند و متاسفانه برخی مسئولین نظیر این نماینده سراوان و امثالهم با خرابکاری هایی که انجام می دهند به دشمن کمک می کنند.

 

امام جمعه شهر شهیدان مرصاد با تأکید بر برگزاری پر رنگ اجتماعات مردمی، گفت: در 13 آبان امسال دیدیم با وجود مشکلات اقتصادی و گرانی مردم واقعا" پای کار آمدند، این یعنی با وجود مضیقه ها مردم اصل نظام را قبول دارند، لذا 9 دی نباید به سطح جناح ها و گروه ها تنزل پیدا کند و بعنوان روز تجدید میثاق مردم با ولایت با برنامه ریزی منسجم و قوی اجتماع اتحاد، مودت و پیوند امت با ولایت در شهرستان رقم بخورد.

 

در ادامه عبدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان نیز با تاکید بر وحدت  و اتحاد گفت: همه مردم ایران در یک کشتی نشسته اند و وظیفه همگان است که از این کشتی مراقبت کنند چون اگر اتفاقی برای این کشتی بیفتد همه با هم غرق می شوند.

 

وی افزود: 9دی متعلق به هیچ گروه و سلیقه ای نیست و با وحدت و انسجام این مراسمات در چهلمین سال پیروزی انقلاب برگزار می شود.

 

خسرو تمری مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب و دبیر شورای تبلیغات اسلامی شهرستان در این جلسه بیان داشت: حادثه 9 دی که در دهه سوم انقلاب رخ داد نزدیک ترین رویداد به حوادث محرم 57 و عید فطر 57 بود که منتج به انقلاب شد، چرا که حضور قشر جوان و مردم در دفاع از ارزش های دین اسلام و انقلاب به منصه ظهور رسید.

 

وی با اشاره به تذکرات صریح رهبر معظم انقلاب، گفت: از بحث نفوذ و فتنه بعنوان موضوع عملیاتی دشمن نباید غافل شویم، لذا مراسم 9دی چون پیش مقدمه دهه فجر است، اهمیت خاصی دارد و باید با شکوهتر برگزار شود.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد