آیت الله علما:

بیان دستاوردهای چهل ساله انقلاب موجب دلگرمی و امیدواری مردم است

کد خبر: 304263
|
13:14 - 1397/10/02
نسخه چاپی
بیان دستاوردهای چهل ساله انقلاب موجب دلگرمی و امیدواری مردم است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: بیان دستاوردهای چهل ساله انقلاب مایه دلگرمی و امیدواری مردم است و باید به این مهم توجه داشت.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  آیت الله مصطفی علما ظهر امروز یکشنبه در ستاد گرامیداشت نهم دی ماه استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی از سیاست‌هایی که امام راحل از اول به مسئولان نظام تذکر دادند بیان دستاوردهای انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه بیان این دستاوردها مایه دلگرمی و امیدواری مردم است، افزود: دستاوردهای جمهوری اسلامی در این ۴۰ سال باید برای نسل امروز که انقلاب را درک نکرده‌اند، تبیین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: این چهلمین سال که مطرح و بر آن تاکید می‌شود و گزارش چهل سال خدمت را به مردم ارائه کنیم که ملموس باشد.

وی بیان داشت: دستگاه‌های مختلف در این ۴۰ سال هر کدام اقدامات شاخصی انجام داده‌اند و این را با وضعیت این دستگاه ها قبل از انقلاب مقایسه کنند.

آیت الله علما با تصریح اینکه برخی ها هنوز هم نمی دانند در ۲۰۰ سال قبل از انقلاب چه چیزهایی از دست دادیم، گفت: باید برای مردم بیان شود که جمهوری اسلامی در این چهل ساله چه خدماتی ارائه کرده و چه اعتباری به نظام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر بیان تاثیرگذاری نظام در منطقه افزود: خروج آمریکا از سوریه به اقتدار ایران در منطقه افزوده و امروز به عنوان یک قدرت در دنیا مطرح است.

وی تصریح کرد: در این ۴۰ ساله گذشته از انقلاب نتایج مهمی داشته‌ایم و البته گرفتاری های داخلی اجازه نمی‌دهد افق های بالاتر را ببینیم.

آیت الله علما امیدبخشی و بصیرت‌افزایی مردم را از سیاست‌های کلی نظام برشمرد و ادامه داد: در عین تبیین دستاوردها باید ضعف ها و موانعی که باعث ایجاد این ضعف‌ها شده‌اند را هم بیان کنیم.

وی بیان داشت: نهم دی‌ماه هم در دل این چهل سال قرار دارد و حوادث آن ایام که اتاق فکر و فرماندهی آن آمریکا و انگلیس بود باید برای جوانان تشریح شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تصریح اینکه در دل چهل سالگی انقلاب حرف های ناگفته زیادی وجود دارد، گفت: انقلاب عمق خاصی دارد و مختص به ۴۰ سال پیش و چند سال بعد نیست، در کنار دستاوردها البته مشکلات کوچکی هم وجود دارد که طبیعی است.

وی اظهار داشت: فلسفه بیان دستاوردهای انقلاب این است که کجا بودیم و کجا هستیم؛ دیروز سیم خاردار نداشتیم اما امروز با قدرت تمام بیخ گوش آمریکا مانور نظامی برپا می کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد