امام جمعه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

حماسه 9 دی انقلاب را مجددا بیمه کرد/ ریاست باید تکلیف مدارانه باشد

کد خبر: 304285
|
11:11 - 1397/10/04
نسخه چاپی
 حماسه 9 دی انقلاب را مجددا بیمه کرد/ ریاست باید تکلیف مدارانه باشد
اسلام آبادخبر: امام جمعه اسلام آبادغرب در جمع مدیران شهرستان گفت: حماسه 9 دی انقلاب را مجددا بیمه کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت دهه بصیرت صبح امروز به همت بسیج ادارات سپاه اسلام آبادغرب، نشست بصیرتی با حضور مدیران و کارکنان ادارات شهرستان در دفتر امام جمعه اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در این جلسه حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آبادغرب ضمن عرض تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی، در جمع مدیران شهرستان گفت: ریاست باید تکلیف مدارانه باشد و مدیران ادارات باید تحولاتی در شهر خود ایجاد کنند که این تحولات، ذخیره وتوشه ای برای روز قیامت آن ها شود.

 

وی افزود: مدیران باید کار جهادی کنند و منتظر دستورات و بخش نامه ها از مقامات بالاتر نباشند.

 

امام جمعه شهرستان گفت: کارهای اجرایی روسا باید رضایت همگانی را جلب کند، نه فقط اطرافیان و اقوام خود را؛ چرا که زمان ریاست یک فرصت  برای رفع مشکلات مردم است و مدیران باید برنامه های خود را به گونه ای اجرا کنند که  یک تحول برای خود و اطرافیان و یک تحول برای کل مردم باشد.

 

حجت الاسلام مهری در ادامه سخنان خود ضمن گرامی داشتن هفته بصیرت و حماسه 9 دی عنوان کرد: حماسه 9 دی فقط بحث خطی و جناحی نیست بلکه روز پیوند امت با ولایت است؛ چرا که در این روز انقلاب مجددا بیمه شد.

 

وی در پایان گفت: ما علی رغم مشکلات، پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد دشمنان به نظام ما صدمه ای وارد کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد