کارشناس مسئول بهداشت شهرستان کرمانشاه بیان کرد؛

آغاز طرح مبارزه با عرضه غیرمجاز دام در کرمانشاه

کد خبر: 304294
|
08:56 - 1397/10/05
نسخه چاپی
آغاز طرح مبارزه با عرضه غیرمجاز دام در کرمانشاه
کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از آغاز طرح مبارزه با عرضه غیرمجاز دام خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، بهمن خدادادیان در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به بحث مطرح شده در کارگروه سلامت و امنیت غذایی در حوزه بهداشت مبارزه با عرضه غیرمجاز دام به ویژه در مناطق حاشیه شهر اولویت اصلی مرکز بهداشت و درمان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح مبارزه با عرضه غیرمجاز دام آغاز شده و از حکم مقام قضایی نیز برای برخورد با خاطیان برخوردار است، افزود: همچنین با دستفروشان عرضه کننده فلافل و جگرکی ها در سطح شهر برخورد خواهد شد.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه بیان کرد: این برخورد توسط مرکز بهداشت، شهرداری، دامپزشکی تحت نظارت فرمانداری با همکاری نیروی انتظامی و با دستور مقام قضایی انجام خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در این میان پس از برخورد با جگرکی‌های دستفروش در انتهای خیابان مسکن برخورد شد و تعدادی از خودروهای آنان توقیف شد.

خدادادیان عنوان کرد: همچنین به دامداری های حاشیه شهرک‌ها در مناطق آناهیتا، دره دراز و جعفر آباد نیز اخطار ۲۰ روزه دادیم تا از عرضه غیرمجاز دام خودداری کنند، هفته آینده نیز به طور جدی این مهلت به پایان می رسد و با خاطیان برخورد خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها