با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم؛

مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی شاهرودی در اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 304316
|
15:46 - 1397/10/08
نسخه چاپی
مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی شاهرودی در اسلام آبادغرب برگزار شد
اسلام آبادخبر: با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم، مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی شاهرودی در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی شاهرودی با حضور مسئولین، کارکنان ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان، اساتید، طلاب، اقشار مختلف مردم و اصحاب رسانه در حوزه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

امام جمعه شهرستان در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی شاهرودی ضمن تسلیت رحلت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) به تبیین مقام شامخ علما و دانشمندان در نزد خداوند پرداخت.

 

وی با تاکید بر قدرشناسی عالمان و دانشمندان، گفت: علما بر گردن ما حق بزرگی دارند؛ خصوصا اگر عالم عالی قدری مثل آیت الله هاشمی شاهرودی باشد.

 

حجت الاسلام مهری با اشاره به خصوصیات برجسته علمی و فقهی این شخصیت برجسته، عنوان کرد: ایشان زمانی در محضر علمای بزرگ نجف من جمله آیت الله خوی، شهید صدر و امام خمینی(ره) بهره برده اند.

 

 

وی افزود: این عالم بزرگ در زمانی که ریاست قوه قضاییه به وی پیشنهاد می شود، رساله مرجعیت داشته اما بخاطر تبعیت از امر ولایت این مسئولیت را می پذیرد؛ در حالیکه شاید برخی حاضر نباشند جایگاه رفیع مرجعیت را با مسئولیت سیاسی و اجتماعی عوض کنند.

 

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: مقام علمی، سیاسی، فقاهت، ایثار و اجتهاد آیت الله هاشمی شاهرودی خیلی والاست که انشاءالله خداوند ما را قدردان علما قرار دهد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد