رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اسلام آبادغرب:

بصیرت ملت ایران خواب فتنه انگیز دشمنان را نقش بر آب کرد/ حماسه ۹ دی فرصت مناسبی برای جریان شناسی نفوذ و فتنه است

کد خبر: 304317
|
16:05 - 1397/10/08
نسخه چاپی
بصیرت ملت ایران خواب فتنه انگیز دشمنان را نقش بر آب کرد/  حماسه ۹ دی فرصت مناسبی برای جریان شناسی نفوذ و فتنه است
اسلام آبادخبر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: بصیرت ملت ایران خواب فتنه انگیز دشمنان را نقش بر آب کرد و حماسه ۹ دی فرصت مناسبی برای جریان شناسی نفوذ و فتنه است.

به گزارشاسلام آباد خبر، خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اسلام آبادغرب به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: حماسه ۹ دی یک حماسه بی بدیل بود و دلیل اهمیتش آن است که این حماسه در پایان دهه سوم انقلاب و با حضور نسل های جوان انقلاب رقم خورد.

 

وی افزود: این حماسه یادآور حماسه ملت ایران در راهپیمایی چند میلیونی ملت ایران در نماز عید فطر و مراسم  تاسوعا و عاشورای سال ۵۷  بود و حتی به مراتب گسترده تر و حماسی تر از آن جریانات بود.

 

تمری گفت: شکوه ۹ دی یادآور حماسه بزرگ ۲۲ بهمن  است که نشان داد انقلاب اسلامی ایران یک اتفاق نبوده؛ بلکه حاصل بصیرت و اراده ملتی بود که عزم خود را برای تحقق تمدن بزرگ توحیدی به اثبات رسانده اند و برای حفظ این دستاورد بزرگ حاضرند حماسه های زیادی را خلق کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: فتنه بخشی از جریان نفوذ در ساختار نظام ایران بود که با اقتدار حضور حماسی مردم دفع شد.

 

تمری ادامه داد: نهم دی ماه نشان داد که مردم عزت و سربلندی نظام را فدای سلایق شخصی و حزبی نمی کنند و حضور اقشار و جریانات مختلف فکری و سیاسی  در این حماسه  در راستای این اندیشه بود که حفظ نظام از اهم واجبات است.

 

وی تصریح کرد: بدون شک جریان فتنه ۸۸ بخشی از جریان نفوذ دشمن بود و دشمنان نظام‌  تمام قدرت خود را به کار بردند تا اراده و بصیرت ملت ایران را به انحراف بکشاند و بزرگترین پشتوانه و سرمایه  نظام که مردم هستند را نسبت به ارزشهای نظام کم رنگ کنند.

 

تمری افزود: حقیقتا نفوذ یک جریان برنامه ریزی شده و فرایندی است که بخشی از آن به شکل فتنه ۸۸ آشکار شد؛ اما این شبکه همانطور که مقام معظم رهبری بارها هشدار داده اند در اشکال مختلف ظهور پیدا خواهد کرد و باید با بصیرت و هوشیاری جلوی هر گونه توطئه دشمنانان بویژه در سال ۹۸ گرفت.

 

تمری با بیان اینکه نظام اسلامی بزرگترین پشتوانه مردمی را دارا است گفت: مسئولان باید با دلسوزی و تعهد این پشتوانه را حفظ کنند و از هر موضوعی که باعث یاس و ناامیدی مردم شود پرهیز نموده ومانع از شکل گیری تجربه تلخ فتنه ۸۸ شوند، هر چند مردم نشان داده اند که حاضرند با فتنه و هرجریانی که بخواهد نظام، انقلاب و ولایت را تهدید کند آماده هر گونه جان فشانی و فداکاری هستند.

 

وی در پایان از آحاد جامعه خواست در مراسم حماسه یوم الله ۹ دی که در روز یکشنبه ساعت ۱۰ صبح در مصلای نماز جمعه برگزار می شود شرکت نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها