مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

در بازی های سیاسی اصل خدمات نظام فراموش می شود/حماسه 9دی درس بزرگی به ما داد

کد خبر: 304326
|
13:30 - 1397/10/09
نسخه چاپی
در بازی های سیاسی اصل خدمات نظام فراموش می شود/حماسه 9دی درس بزرگی به ما داد
اسلام آبادخبر: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در بازی های سیاسی اصل خدمات نظام فراموش می شود اما حماسه 9دی به ما درس بزرگی داد که حواس مان جمع باشد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام شمس اله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستان در مراسم بزرگداشت سالروز ۹ دی در اسلام آبادغرب، به برسی ابعاد مختلف فتنه 88 پرداخت و بر  لزوم حفظ بصیرت در فتنه ها با وحدت و پیروی از ولایت تأکید نمود.

 

وی اظهار کرد: برخی از فتنه 88 بعنوان یک سوءتفاهم یاد می کنند اما این باید روشن شود که فتنه88 صرفا" یک اختلاف سلیقه سیاسی بوده یا اینکه یک فتنه برنامه ریزی شده برای براندازی نظام بوده است؟

 

 

حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به فرمایشات صریح و دلایل متقن مقام معظم رهبری، گفت: در فتنه 88 عده ای افراد ناآگاه و لجوج به بهانه تقلب در انتخابات آمدند و اعتراض کردند اما پشت قضیه برنامه ریزی 10 ساله دشمن بود، دشمنی که در جنگ 8 ساله، تهاجمات فرهنگی و تحریم ها مغلوب شده بود می خواست از درون به انقلاب ضربه بزند و سلطنت طلب ها و منافقین با برنامه ریزی خارجی پیاده نظام این فتنه بودند.

 

وی عنوان کرد: از این جهت 9دی را همانند 22 بهمن(روز پیروزی انقلاب) یوم الله می دانیم که در این فضای غبار آلود که دشمنان با تمام توان آمده بودند، ملت ایران با بصیرت به موقع پیروز شد، پس 9دی هم یوم الله است و هم پیروزی ملت ایران است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه؛ درس های فراوانی باید از 9دی بگیریم، تأکید کرد: کسی نباید بگوید 9دی فقط مربوط به اصولگرا هاست، 9دی متعلق به هیچ گروه و جناحی نیست چون در این حوادث خیلی از کسانی که به موسوی رای دادند وقتی دیدند تقلب در انتخابات بهانه ای بیش نیست و این گروه بدنبال توهین به مقدسات، ولایت فقیه  هستند و ارزش ها و باورهای اسلامی را مورد هجمه قرار دادند، خط خود را جدا کردند و در 9دی به میدان آمدند و از فتنه گران برائت جستند.

 

 

وی تصریح کرد: دشمن با دوقطبی کردن جامعه بدنبال از بین بردن اتخاد و همبستگی ملت ایران است، دشمن این را می خواهد که عده ای به اسم اصولگرا یا اصلاح طلب با آزادی که از انقلاب اسلامی بدست آمده بر علیه همدیگر هجمه وارد کنند و فضا را سیاه نمایی کنند و دشمن از این امر سوء استفاده می کند و می گوید مسئولین حمهوری اسلامی عرضه کار ندارند و در این بین ولایت و نظام هم مظلوم واقع می شود.

 

حجت الاسلام جلیلیان با بیان اینکه؛ دشمنان بدنبال تسلیم کردن یا ساقط کردن نظام هستند، بیان داشت: در بازی های سیاسی اصل خدمات نظام فراموش می شود اما حماسه 9دی به ما درس بزرگی داد که حواس مان جمع باشد.

 

وی با اشاره به اینکه؛ عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی در جهان روز به روز بیشتر می شود، افزود: تبلیغات دشمن به جایی نرسیده و فقط سیاه نمایی می کنند، دولت، مجلس و قوه قضائیه را تخریب می کنند، البته مردم از مسئولین گله مند هستند اما وقتی نظرسنجی می شود مردم به دشمنان تودهنی می زنند هرچند فساد در جامعه هست و باید به شدت برخورد شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با برشمردن خصوصیات بارز "عمار" گفت: امروز ولایت و جامعه ولایی ما در برابر توطئه های سنگین دشمنان نیاز به شخصیت های عمارگونه دارد که با بصیرت از ولایت دفاع می کرد و تا آخر در خط ولایت ماند و عاقبت به خیر شد.

 

وی همچنین با اشاره به سرنوشت برخی چهره ها نظیر طلحه، زبیر و عایشه در صدر اسلام و مقایسه ایشان با برخی از چهره های برجسته ومسئولین اول انقلاب اظهار کرد: کسانی که از لشکر حق جدا شدند و به ناحق پیوستند و بخاطر جاه طلبی، دنیا طلبی و آقازادگی از خط امام(ره) جدا شدند و جانشین امام را خون به دل کردند، عاقبت به خیر نشدند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد