فرمانده سپاه اسلام آبادغرب:

دشمن در فتنه88 خواص بی بصیرت را به استخدام خود در آورده بود/مسئولین به فکر سفره خالی مردم باشند

کد خبر: 304328
|
15:08 - 1397/10/09
نسخه چاپی
دشمن در فتنه88 خواص بی بصیرت را به استخدام خود در آورده بود/مسئولین به فکر سفره خالی مردم باشند
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: در فتنه88 دشمن رهبری و ستون انقلاب را نشانه گرفته بود و خواص بی بصیرت را به استخدام خود در آورده بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ فرامرز باوندپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در مراسم بزرگداشت سالروز ۹ دی در اسلام آبادغربضمن خیر مقدم به مردم انقلابی و مسئولین شهرستان و مدعوین، اظهار کرد: 9دی پیوند امت و امامت بود و نظام را بیمه کرد.

 

وی افزود: با بررسی اجمالی حوادث و فراز و نشیب های تاریخ اسلام از دوران پیامبر اسلام و معصومین تا انقلاب اسلامی، مشخص می شود که آنچه رمز پیروزی مردم بوده بصیرت است، هر جا مردم با بصیرت عمل کرده اند پیروز بوده اند و هر جا که رفتارها و تصمیم گیری ها بدن بصیرت بووده منجر به شکست شده است.

 

سرهنگ باوندپور با اشاره به خصوصیات فتنه 88 خاطرنشان ساخت: در فتنه88 دشمن رهبری و ستون انقلاب را نشانه گرفته بود و خواص بی بصیرت را به استخدام خود در آورده بود و در فتنه 88 افراد بی دین با اردوکشی به اسلام، قرآن و عزاخانه امام حسین(ع) حمله کردند و همین عوامل و دلایل باعث حضور با بصیرت مردم در 9دی 88 شد و فتنه گران را محکوم کردند.

 

وی با دعوت مردم به هوشیاری، عنوان کرد: بصیرت این نیست که فقط بگوییم در 88 چه اتفاقی افتاده است بلکه بصیرت این است که از اتفاقات 88 درس عبرت بگیریم و  دست های پنهن دشمنان را بشناسیم و ببینیم دشمن بدنبال چه توطئه جدیدی است.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان تصریح کرد: مسئولین اقتصادی باید به خود بیایند و به فکر سفره خالی مردم باشند، دشمن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را هدف قرار داده در حالیکه اینها بعلت اقدامات دولت و برخی موارد مربوط به مجلس است اما دشمن می خواهد آن را به رهبری و کل نظام نسبت دهد و ناکارآمدنمایی نظام را در اذهان جلوه دهند.

 

وی یادآور شد: برخی می خواهند ذهن مردم را به انحراف بکشانند، امروز مشکل مردم این نیست که عملیات کربلای 4 یک عملیات واقعی یا فریب دشمن بوده، بلکه مسئولین باید به فکر معیشت و مشکلات اقتصادی مردم باشند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد