رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آبادغرب مطرح کرد:

حضور متخصص و جراح مغز و اعصاب در بیمارستان اسلام‌آبادغرب

کد خبر: 304337
|
13:58 - 1397/10/10
نسخه چاپی
حضور متخصص و جراح مغز و اعصاب در بیمارستان اسلام‌آبادغرب
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آبادغرب از حضور متخصص و جراح مغز و اعصاب در این بیمارستان خبر داد و گفت: حضور 38 متخصص و جراح پاسخگوی نیاز مردم شهرستان‌ و شهرهای اطراف است.

به گزارشاسلام آباد خبر، بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام‌آبادغرب به‌عنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین بیمارستان‌های مرجع بعد از کرمانشاه برای نخستین بار جراح مغز و اعصاب را در بین کل شهرستان‌های استان جذب و به کار گرفته است.

 

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب به فعال بودن جراحی‌های تخصصی در این بیمارستان اشاره و بیان کرد: عمل‌های جراحی با روش‌ها روز دنیا صورت می‌گیرد و در گذشته بیماران برای جراحی‌های مغز و اعصاب به کرمانشاه ارجاع داده می‌شدند، اما اکنون این بخش در اسلام‌آبادغرب فعال و بیماران متعددی را از شهرستان‌های دیگر نیز پذیرش می‌کند.

 

بخش‌های بستری، اورژانس، دیالیز، اتاق عمل، آی‌.سی‌.یو توراکس، زنان، زایمان، جراحی، جراحی عمومی، بخش سی.سی.یو و بخش داخلی از جمله بخش‌های فعال این بیمارستان است که بیگلری از آن‌ها یاد کرد.

 

وی یکی از کمبودهای بیمارستان را در نداشتن جراح قلب و عروق توصیف کرد و افزود: این بیمارستان با 6 اتاق عمل و 38 دکتر متخصص جراح همراه با تیم حرفه‌ای به‌صورت شبانه‌روزی به بیماران خدمات ارائه می‌دهد.

 

بیگلری تصریح کرد: عمل‌های جراحی بیمارستان امام خمینی (ره) در اکثر موارد با جراحی‌های سطح استان‌ها دیگر برابری دارد، البته سعی در رفع برخی کمبودها داریم.

 

وی در ادامه در توضیح امکانات بیمارستان،گفت: بیمارستان دارای دستگاه‌های به‌روز و قطب غرب استان محسوب می‌شود، بیمارانی از تمامی شهرستان‌ها استان و شهرستان‌های استان های همجوار پذیرا است.

 

آنطور که رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب می‌گوید، دستگاه سونوگرافی پرتال و دومین سی.تی.اسکن از موارد بود که بیمارستان آن را خریداری و هم‌اکنون به این دستگاه‌ها تجهیز شده است.

 

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب در پایان از بیماران خواست با صبوری با دکترها و پرسنل بیمارستان همراه باشند، چرا که پرسنل خوب می‌دانند که همیشه حق با بیماران است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد