به همراه جمعی از مسئولان شهرستان صورت گرفت؛

دیدار امام جمعه اسلام آبادغرب با خانواده معظم شهدا و جانبازان+ تصاویر

کد خبر: 304341
|
15:50 - 1397/10/10
نسخه چاپی
دیدار امام جمعه اسلام آبادغرب با خانواده معظم شهدا و جانبازان+ تصاویر
اسلام آبادخبر: امام جمعه اسلام آبادغرب به همراه جمعی از مسئولان شهرستان به منظور ارج نهادن فرهنگ ایثار و شهادت با خانواده شهدا و جانبازان دیدار کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، امام جمعه اسلام آبادغرب به همراه جمعی از مسئولان شهرستان به منظور ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی با خانواده شهدا و جانبازان دیدار کردند.

 

حجت الاسلام و المسلمین مهری امام جمعه اسلام آبادغرب در این دیدارها ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و جانبازان نزد خداوند متعال اظهار داشت: شهدا شافع خانواده‌های خود نزد خداوند سبحان هستند و برای آن‌ها طلب بخشایش الهی دارند که این خود نمونه‌ای از موهبت‌های پروردگار متعال است.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: برکات و خدمات نظام جمهوری اسلامی، مدیون و مرهون خون شهدای مخلص، بی‌باک و دلیر است و مسئولان و آحاد مردم در راستای حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت تکلیف مهمی بر عهده دارند.

 

حجت الاسلام و المسلمین مهری تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان  را از نمونه‌های زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و افزود: جامعه امروز ما نیازمند تقویت روحیه گذشت و ایثار است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، کشور را از گزند دشمنان مصون نگه می‌دارد.

 

وی افزود : شهدا به ایران اسلامی عزت و اقتدار دادند و پیشرفت های امروز ایران اسلامی در همه عرصه ها مرهون خون شهدا و ایثار جانبازان این مرز و بوم می باشد.

 

در پایان این دیدارها با اهدا لوح سپاس و هدایایی از خانواده معظم شهدا و جانبازان تجلیل به عمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد