مسئول بسیج رسانه کرمانشاه:

اصحاب رسانه باید در مقابل تهاجمات دشمن انقلابی عمل کنند

کد خبر: 304351
|
11:27 - 1397/10/11
نسخه چاپی
اصحاب رسانه باید در مقابل تهاجمات دشمن انقلابی عمل کنند
مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: اصحاب رسانه امروز هم باید همچون دوران دفاع مقدس در مقابل تهاجمات دشمن انقلابی عمل کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حسن موحد در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز با بیان اینکه اصحاب رسانه در جنگ نرم دشمن خط مقدم هستند، اظهار داشت: اصحاب رسانه پرچمداران و علمداران مقابله با دشمن هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست در راس دشمنی با ملت ایران قرار دارند، افزود: امروز اصحاب رسانه می توانند پایگاهی برای بیان مظلومیت ملت ها و دفاع از جبهه مقاومت باشد.

مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه بیان کرد: اصحاب رسانه رسالت خطیری از سوی آحاد جامعه را برعهده دارد که باید به دفاع از آرمان‌های مردم بپردازد.

وی گفت: یکی از اقدامات بزرگ بسیج رسانه برگزاری جشنواره ابوذر است که اینک در مرحله استانی قرار دارد و تا امروز ۱۰۵۹ اثر فاخر از سوی فعالان عرصه رسانه در موضوعات اعلام شده به این جشنواره ارسال شده است.

موحد با بیان اینکه تعداد آثار ارسالی به جشنواره ابوذر در نوع خود بی نظیر بوده است، تصریح کرد: اصحاب رسانه همانطور که در دوران دفاع مقدس سد محکمی بودند امروزه هم باید در برابر تهاجمات دشمن انقلابی عمل کنند.

وی گفت: امروزه در کنار این فتوحات شهدا، اصحاب رسانه رسالت سنگینی دارند تا این پیام فرخنده را به دنیا مخابره کند.

مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه بیان کرد: در جشنواره سراسری ابوذر در حال حاضر آثار فاخری به دبیرخانه ارسال شده در کنار جشنواره ابوذر کارگاه های آموزش سخنرانی و تکنیکهای فن بیان نیر در دانشگاه آزاد برگزار شد که با استقبال خوبی مواجه شد.

موحد از ادامه دوره‌های خبرنگاری از متمرکز استانی به شهرستانی جهت تربیت نیروی انسانی برای عرصه های سواد رسانه‌ای و برگزاری نشستهای گفتمان اصحاب رسانه درباره دستاوردهای انقلاب به صورت منظم در دهه فجر و نیز نشست هم اندیشی باحضور اصحاب رسانه خبر داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد