دادستان اسلام آبادغرب:

تنها راه حل مبارزه با موادمخدر برخورد قضایی و انتظامی نیست

کد خبر: 304381
|
10:19 - 1397/10/18
نسخه چاپی
تنها راه حل مبارزه با موادمخدر برخورد قضایی و انتظامی نیست
اسلام آبادخبر: دادستان اسلام آبادغرب گفت: آیا دستگاه های متولی اقداماتی برای مقابله سازی داشته اند؟ تعداد بسیاری از معتادها به مراکز ترک اعتیاد رجوع داده اما واقعا چه مقدار را می توان به این مراکز فرستاد و کنجایش کمپ‌ها هم تا مقدار معینی است.

به گزارشاسلام آباد خبر، دادستان اسلام آباد غرب با اشاره به بحث فرهنگ سازی اعتیاد به مواد مخدر، بیان کرد: فرهنگ سازی مردم از یک سو و انجام امورات مربوط به متولیان امر از سوی دیگر مانع از حرکت رو به جلو افزایش آمار معتادین و مفاسد مربوط به مواد مخدر خواهد شد.

 

 

سجاد ملایری ادامه داد: آیا دستگاه های متولی اقداماتی برای مقابله سازی داشته اند؟ تعداد بسیاری از معتادها به مراکز ترک اعتیاد رجوع داده اما واقعا چه مقدار را می توان به این مراکز فرستاد و کنجایش کمپ‌ها هم تا مقدار معینی است.

 

 

ملایری تاکید کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت جدی در دستور کار و به صورت کامل پیگیری خواهد شد و شخصاً به محلات مراجعه و برخوردها صورت می‌گیرد، در واقعیت ما هم مشکل اقتصادی و هم مشکل معیشتی داریم.

 

 

وی بیان کرد: سوال اینجاست چطور است که مواد مخدر به راحتی از مرز سیستان و بلوچستان تا اسلام آباد غرب می‌رسد؟ به زودی برخوردهای جدی در راستای مقابله با موادمخدر صورت خواهد گرفت، نکته بعدی طرح ارتقای امنیت ابتدا در روستاهایی که گزارشات مدوامی در مورد آنان وجود دارد به اجرا در خواهد آمد.

 

 

دادستان با اشاره به قاطعیت منع وجود قلیانسرا‌ها، ادامه داد: جوانانی که در این عرصه هستند عالیت دیگری را جایگزین و به فکر بازگشت آن نباشند ما در جامعه اسلامی مخالفت‌های بسیاری در مورد وجود قلیان و همچنین در بحث پزشکی با منع آن مواجه و این امر به سلامت مردم و جامعه آسیب می رساند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها