امام جمعه موقت اسلام آبادغرب:

اشرافیگری سمی است که اعتقادات مردم را از بین می برد/ مخاطب فرمایشات رهبری خود مسئولان محترم هستند

کد خبر: 304400
|
15:06 - 1397/10/21
نسخه چاپی
اشرافیگری سمی است که اعتقادات مردم را از بین می برد/ مخاطب فرمایشات رهبری خود مسئولان محترم هستند
امام جمعه موقت اسلام آبادغرب گفت: برخی مسئولین بعد از فرمایشات رهبری می آیند و تفسیر می کنند در حالی که مخاطب فرمایشات رهبری خود مسئولان محترم هستند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  حجت الاسلام روح الله کرمی امام جمعه موقت اسلام آبادغرب در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در 19 دی در دیدار مردم قم گفت: وفاداری مردم به نظام علت دشمنی آمریکاست و پیام رهبری از این نکته اینست که مواظب نقشه های دشمن باشد، دشمنان می خواهند مردم را از نظام و انقلاب بدبین کنند اما به هدف پلید خود نمی رسند.

 

وی افزود: آنچه مردم را ناراحت می کند بی عدالتی است، علت بد بینی مردم به بی عدالتی و بی کفایتی بعضی از مسئولین  است نه اصل نظام. همان طور که رهبر انقلاب فرمودند؛ مسئولین مراقب رفتارهای طاغوتی خود باشید، مردم وقتی خانه های اشرافی مسئولین  و جیب خالی خود را می بینند بد بین می شوند، بنابر این اشرافیگری سمی است که اعتقادات مردم را از بین می برد.

 

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب اظهار کرد: برخی مسئولین بعد از فرمایشات رهبری می آیند و تفسیر می کنند در حالی که مخاطب فرمایشات رهبری خود مسئولان محترم هستند، رهبری رسیدگی به معیشت مردم به ویژه اقشار ضعیف تأکید دارند، کارهایی شده اما کافی نیست و مقصر مدیرانی هستند که برای سفره خالی مردم کاری نکرده اند.

 

حجت الاسلام روح الله کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 12 سال از مطرح شدن و تصویب احداث پتروشیمی در اسلام آبادغرب می گذرد از مسئولین امر خواست به مردم توضیح بدهند چرا پتروشیمی اسلام آبادغرب با گذشت۱۲سال  هنوز راه اندازی نشده است؟ چرا خیر و برکتی از این پتروشیمی به مردم مظلوم اسلام آبادغرب نرسیده؟ چرا هنوز پاسخ دقیق و قانع کننده ای در مورد عدم تاسیس پتروشیمی به مردم شهرستان داده نشده است‌.

 

وی با هشدار به مسئولین گفت:مسئولین محترم مواظب باشید که این کرسی های دنیوی به هیچ کس وفا نکرده،مواظب باشید آه جوانان بیکار و پدران و مادران دامنگیر شما نشود. مراقب قول هایی که به مردم می دهید باشید، اگر با درد مردم آشنا بودید و مردم از شما حمایت کردند برای رفع مشکلات مردم کار و تلاش بکنید نه اینکه در زمان انتخابات قولی را به مردم بدهید و بعد فراموش کنید، بعد از 4 سال با شعار دیگری دوباره نزد مردم بیائید.

 

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب با اشاره به مناسبت های پیش رو ولادت حضرت زینب کبری(س) را تبریک گفت و در تبیین نامه امیرالمومنین علی(ع) به مالک اشتر، بیان داشت: ستون دین و ساز و برگ در برابر دشمن عامه مردم هستند پس باید به عامه مردم بیشتر توجه شود اما در برخی از پست های مسئولیتی خلاف مصداق این فرمایش امام علی(ع)  مشاهده می شود  و به نزدیکان بیشتر توجه می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد