سردار ریحانی:

فکر جوان پیشرفت و اقتدار کشور را رقم می‌زند /شعار جوانگرایی باید به عمل تبدیل شود

کد خبر: 304409
|
15:18 - 1397/10/23
نسخه چاپی
فکر جوان پیشرفت و اقتدار کشور را رقم می‌زند /شعار جوانگرایی باید به عمل تبدیل شود
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) گفت: جوانگرایی یک شعار است که باید به عمل تبدیل شود چون فکر و اندیشه جوان است که پیشرفت و اقتدار کشور را رقم می زند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از بازی دراز، سردار ریحانی در گفتگو با خبرنگار این رسانه ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) اظهارداشت: توصیه مقام معظم رهبری در بهره گیری از جوانان یک ریشه تاریخی و مذهبی دارد به طوریکه در صدر اسلام نیز پیامبر اکرم (ص) توجه بسیاری به اندیشه، نبوغ و حرارت کاری جوانان داشت و بسیاری از کارها را به جوانان م‌ سپرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: در جمهوری اسلامی جوانان همواره به پیروزی‌ها وافتخارات بسیاری دست یافته و اقتدار نظام و انقلاب در طول ۴۰ سال را رقم زده است.

وی با بیان اینکه جوانان در صحنه های مختلف انقلاب پیشرو و پرچمدار بوده اند، اذعان داشت: جوانان انقلابی در دوران دفاع مقدس همواره در صف اول دفاع از اسلام و انقلاب بوده و شهدای بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده و شور و حرارت شهدای جوان به خوبی قابل مشاهده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تصریح کرد: شعار جوانگرایی که توصیه موکد رهبر انقلاب است باید در کشور عملی شده و مسئولیت و کارها را به جوانان سپرد چون فکر جوان است که می تواند رشد و پیشرفت و افتخار و اقتدار کشور را رقم بزند .


وی خاطرنشان کرد: جوانان ما در میادین و المپیادهای مختلف علمی و ورزشی افتخارات بسیاری را برای کشور به ارمغان آورده اند و باید از این شور و حرارت در کارهای مهم نیز استفاده شود .

سردار ریحانی اذعان کرد: جوان اهل مصلحت اندیشی و محافظه کاری نیست و بر اساس روحیه جهادی و انقلابی خود تلاش و همت مضاعف خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از تجربه نیز یک کار عقلانی است و امیرمومنان (ع) به آن سفارش کرده است، لذا باید از تجربیات بزرگان کشور استفاده و برخی از مسئولیت‌های خاص را به آنها محول کرد، اما به صورت کلی باید به جوانان میدان داد تا حتی اگر اشتباه کند پایه‌ای محکم برای پیروزی‌های آینده نظام و انقلاب شکل گیرد.


 

وی درادامه به بازدید صورت گرفته از رده های سپاه پاسداران در سرپلذهاب اشاره کرد و گفت: برخی از رده های سپاه پاسداران در شهرستان سرپلذهاب مورد بازدید قرارگرفت و روند بازسازی در واحدهای آسیب دیده از زلزله آبانماه سال گذشته نیز بررسی شد.

سردار ریحانی افزود: برپایی حوزه مقاومت بسیج و ایستگاه صلواتی در چهارراه قره بلاغ و بازسازی و راه اندازی مرکز راهیان نور و سالن ورزشی این مقر از اولویتهای سپاه استان است که دراین بازدید مورد بررسی قرارگرفت.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد