دبیر شورای ترافیک اسلام‌آباد غرب:

ساماندهی وضعیت ایستگاه خودروهای روستایی اسلام‌آباد غرب در دستور کار است

کد خبر: 304412
|
14:41 - 1397/10/24
نسخه چاپی
ساماندهی وضعیت ایستگاه خودروهای روستایی اسلام‌آباد غرب در دستور کار است
اسلام آبادخبر: دبیر شورای ترافیک اسلام آباد غرب گفت: طرح جابه‌جایی ایستگاه‌های روستایی در راستای حل مشکل ترافیکی این شهر در دستور کار است.

به گزارشاسلام آباد خبر، علی حمیدی‌تبار ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان دبیر شورای ترافیک، اظهار داشت: باتوجه به ایستگاه‌ها متعدد روستایی برای جابه‌جایی مسافران روستایی در سطح شهر این مسئله به یک مشکل ترافیکی تبدیل شده است.

دبیر شورای ترافیک اسلام آباد غرب ادامه داد: پیشنهاد می‌شود به مدت 2 سال بدون هیچگونه عوارضی ترمینال بزرگ اسلام‌آباد غرب به صورت مجانی در اختیار ایستگاه‌های روستایی قرار گیرد.

وی با اشاره به اعتراض اخیر تاکسی‌داران در شهرستان به نرخ کرایه‌ها، افزود: با اجرایی شدن طرح جابه‌جایی ایستگاه‌های روستایی مشکل تاکسی‌دارها با ایجاد 2 مسیره شدن مسافران حل و در بیش از 100 دکه ترمینال  اشتغال درآمدزا ایجاد می‌شود.

حمیدی‌تبار گفت: ایستگاه‌های اتومبیل در بلوار شهید چمران عمود بر محور اصلی پارک می‌کنند و این بدترین شکل پارک است که سبب ایجاد وضعیت تردد کند خودروها و ترافیک در این محور شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اسلام‌آباد غرب در ادامه این جلسه، اظهار داشت: زندگی شهری مستلزم رعایت برخی استاندارد‌ها و قوانین در حوزه‌های مختلف به خصوص رعایت قوانین ترافیکی است که اجرا نشدن آن مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کند.

سرهنگ جهانروز تاکید کرد: ساماندهی مسافران روستایی دارای برخی مشکلات است که تجمع برخی از دهستان‌ها همچون شیان و حسن‌آباد موجب تشدید ترافیک در محور بلوار شهید چمران کرده که با در نظر گرفتن 2 ترمینال برای ایستگاه‌های روستای این مشکل حل می‌شود.

وی تاکید کرد: پلیس فقط دارای یک ماموریت در کل شهرستان نیست، اما اگر با کلاس‌های توجیهی و روشن‌سازی این امور برای شهروندان و بعد عملی کردن این موضوعات مانع از منحل شدن طرح‌ها بعد از مدتی خواهیم بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها