رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

اعزام 1100 نفر از مددجویان اسلام آبادی در سال جاری به اردوی زیارتی مشهد مقدس

کد خبر: 304415
|
00:00 - 1397/10/25
نسخه چاپی
اعزام 1100 نفر از مددجویان اسلام آبادی در سال جاری به اردوی زیارتی مشهد مقدس
اسلام آبادخبر: از اعزام 1100 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در سال جاری به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گزارشی از برنامه‌های این نهاد در حوزه فرهنگی به‌ویژه در بخش اردوهای زیارتی، آموزشی، تربیتی ارائه داد.

 

محمد بیگزاده، رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد ارتقاء سطح باورهای دینی، اعتقادی و پرورشی خانوارهای تحت حمایت این نهاد است، گفت: به همین منظور برنامه‌های مختلفی در طول سال برای گروه‌های مختلف مددجویی در کمیته امداد اجرا می‌شود.


وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در این بخش را اعزام مددجویان تحت حمایت به اردوهای زیارتی، تربیتی و آموزشی عنوان کرد و افزود: برنامه‌های آموزشی متعددی به‌منظور افزایش سطح باورهای دینی و اعتقادی خانوارهای تحت حمایت با استفاده از کارشناسان فرهنگی ارائه می شود.


وی از اعزام 1100 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در سال جاری به مشهد مقدس خبر داد و گفت: صبح امروز 90نفر از مددجویان به مشهد مقدس راهی شدند.


وی افزود: در پیاده‌روی اربعین امسال  نیز 127 نفر از مددجویان تحت حمایت بااعتبار بیش از 50 میلیون تومان به کربلای معلی اعزام شدند.


رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب  خاطرنشان کرد: مددجویان تحت حمایت درطی برگزاری اردوهای زیارتی از برنامه‌های فرهنگی کمیته بهره‌مند می‌شوند.


وی در پایان گفت: با اجرای طرح شوق زیارت تلاش خواهیم کرد تمامی مددجویان کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب که تاکنون عازم مشهد نشده‌اند را به این سفر معنوی اعزام کنیم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد