تجلیل از بازنشستگان سپاه ناحیه اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 304419
|
14:14 - 1397/10/26
نسخه چاپی
تجلیل از بازنشستگان سپاه ناحیه اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: امروز در همایشی با حضور جمعی از مسولان از ۵۰۰ نفر از رزمندگان و پیشکسوتان سپاه ناحیه اسلام آبادغرب تجلیل به عمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ باوندپور فرمانده بسیج سپاه ناحیه اسلام آبادغرب گفت: امروز عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا حاصل جان فشانی و ایثار رزمندگان و پیشکسوتان هست که باید تلاش کنیم این فرهنگ ‌به نسل جوان بیشتر منتقل شود.

 

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی دیدند که با جنگ نظامی و تهاجم فرهنگی نتوانستند کاری کنند که امروز ناجوانمردانه جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه ملت ایران شکل دادند.

 

سرهنگ باوندپور گفت: در شرایط کنونی باید با پیروی از ولایت و حرکت در مسیر شهدا هوشیارانه تصمیم بگیریم کهو توطئه های دشمنان که همانا هدف قراردادن اقتصاد و معیشت مردم است را خنثی کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: ایران در40 سالی که از عمر انقلاب می گذرد ازلحاظ اقتصادی پیشرفت و رشد خوبی داشته ایم دشمن چشم به معیشت و اقتصاد مردم دارند و قصد آنها این است که مردم به خیابانها بیاید و پشت به انقلاب کنند ولی خوشبختانه مردم ازاین آزمایش سربلند بیرون آمده ایم و درحال حاضر هم سربلند بیرون خواهیم آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد