با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد؛

آئین رونمایی از ٣ جلد کتاب فنی مهندسی در اداره فنی و حرفه ای اسلام آباد غرب+عکس

کد خبر: 304425
|
13:22 - 1397/10/27
نسخه چاپی
آئین رونمایی از ٣ جلد کتاب فنی مهندسی در اداره فنی و حرفه ای اسلام آباد غرب+عکس
اسلام آبادخبر: آئین رونمایی از ٣ جلد کتاب فنی مهندسی در اداره فنی و حرفه ای اسلام آباد غرب با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  آئین رونمایی ٣ عنوان کتاب فنی و مهندسی به تالیف جواد مرادی با حضور مسئولین شهرستان در اداره فنی و حرفه ای اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

 

دراین مراسم که با حضور فعالان حوزه کتاب و نویسندگان برگزار شد؛ افشین کریمی فرماندار اسلام آباد غرب با تشکر از اداره فنی و حرفه ای و فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد:  فهمیدن رمز و راز این جهان هستی و حرکت به سوی سعادت دنیوی و اخروی به کسب علم و دانش بستگی دارد و انسان هایی که مطالعه را در برنامه روزانه خود دارند، انسان هایی آگاه، هوشیار و بیدار هستند و زندگی را پوچ نمی بینند.

 

کریمی با دعوت به مطالعه در کتاب های مختلف بیان داشت، انسان با مطالعه و فراگیری علم و دانش می تواند به پله های ترقی دست یابد و در مسیر پیشرفت گام بردارد و بدون تردید دوری کردن از علم و دانش و مطالعه انسان را به ظلمت و تاریکی سوق می دهد.

 

مهندس باقری رئیس اداره فنی و حرفه ای نیز در این مراسم گفت: کارکنان فنی حرفه ای در کار عملی و یدی فعالیت ارزشمندی در حوزه اختراعات داشته اند و اکنون آموخته های علمی خود را مکتوب به جامعه علمی ارایه می دهند .

 

این برنامه در راستای طرح پایتخت کتاب و در راستای حمایت از نویسندگان و مولفین شهرستان اسلام آباد غرب با با حمایت دبیرخانه پایتخت کتاب وهمکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  برگزار گردید . اسلام اباد غرب با 75 طرح از کاندیداهای طرح پایتخت کتاب ایران است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها