رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد:

نجات جان دو بیمار قلبی و تنفسی در روستای کولسه توسط امدادگران هلال احمراسلام آبادغرب

کد خبر: 304431
|
12:27 - 1397/10/29
نسخه چاپی
نجات جان دو بیمار قلبی و تنفسی در روستای کولسه توسط امدادگران هلال احمراسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: رییس جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب از امدادرسانی به دو بیمار با علائم قلبی و تنفسی در روستای کولسه اسلام آبادغرب که بعلت بارش برف جاده روستایی ایشان مسدود شده بود، خبر داد.

غلامرضا اسدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: در پی بارش برف زمستانی و مسدود شدن راه های ارتباطی روستایی و مشکل در تردد خودروهای معمولی، روز گذشته گزارشی مبنی بر وخامت حال دو بیمار با علائم قلبی و تنفسی در روستای کولسه اعلام شد.

 

وی افزود: بلافاصله و بدون هدر رفتن زمان تیم امداد و نجات پایگاه مرصاد با خودروی آمبولانس کمک دار به محل اعزام و پس از تایید موارد فوق و امدادرسانی به دو بیمار یکی با علائم تنگی نفس و دیگری با  درد قفسه سینه وعلائم قلبی نسبت به اعزام به بیمارستان امام خمینی(ره) اقدام گردید.

 

اسدی با بیان اینکه؛ جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی در حال کمک رسانی به مردم منطقه است، خاطرنشان کرد: باتوجه به اصل بشر دوستی از اصول هلال احمر در هر جایی که نیاز  باشد در کنار مردم خواهد بود و همواره گامهای هلال احمر در راستای تسکین آلام بشری برداشته خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد