سفر معاون وزیر نیرو به اسلام ابادغرب+عکس

کد خبر: 304442
|
16:19 - 1397/11/03
نسخه چاپی
سفر معاون وزیر نیرو به اسلام ابادغرب+عکس
امروز معاون وزیر نیرو در امور برق وانرژی به همراه جمعی از مسئولین برق منطقه ای با سفر به اسلام آبادغرب ازدو پروژه نیروگاه برق دالاهو(فراب) و پست 400 کیلو ولت مرصاد این شهرستان بازدید به عمل آوردند .

به گزارشاسلام آباد خبر، همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در این بازدید گفت: امروز مراحل پایانی  به مدار آوردن نیروگاه 310مگاواتی دالاهو به عنوان یکی از واحدهای بزرگ و نسل جدیدگازی درمنطقه  به خوبی پیش می رود و امیدواریم تا پایان سال بخش گازی این نیروگاه 900مگاواتی با ظرفیت 310مگاوات به شبکه سراسری وصل کنیم .

وی افزود: با بررسی و جلسه ای که با مهندسین این پروژه داشتیم روند کار مورد بررسی قرار گرفت  که خوشبختانه پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار هست.
حائری اظهار داشت: این نیروگاه توسط بخش خصوصی شرکت فراب و چند شرکت به صورت کنسرسیوم انجام شده  و این واحد از واحدهای جدید و راندمان بالای نسل جدید می باشد.

معاون وزیر نیرو ادامه داد : به مدار آوردن این واحد 310 مگاواتی به ظرفیت تولید منطقه اضافه می شود که درحال حاضر ظرفیت منطقه 2200مگاوات است که با اضافه شدن 310مگاوات به بیش از 2500 مگاوات خواهد رسید که از پیک مصرف منطقه که 1800 مگاوات است 700مگاوات هم بیشتر می باشد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد