امام جمعه اسلام آبادغرب:

امروز جمهوری اسلامی ایران درگیر جنگ تمام عیار روایت هاست /مسئولان باید اولویت خود را حل مشکلات معیشتی اقشار ضعیف قرار دهند

کد خبر: 304445
|
15:26 - 1397/11/05
نسخه چاپی
امروز جمهوری اسلامی ایران درگیر جنگ تمام عیار روایت هاست /مسئولان باید اولویت خود را حل مشکلات معیشتی اقشار ضعیف قرار دهند
اسلام آبادخبر: امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: اکنون که در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم، با مقایسه خدمات و پیشرفت های انقلاب با حکومت 37 ساله پهلوی در می یابیم که امروز جمهوری اسلامی ایران درگیر جنگ تمام عیار روایت هاست.

به گزارشاسلام آباد خبر،  حجت الاسلام محمدطه مهری امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه امروز با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار مردم قم، اظهار کرد: تمرکز دشمن بر مسائل معیشتی دشمن است، مسئولان باید اولویت خود را حل مشکلات معیشتی اقشار ضعیف قرار دهند .

 

وی افزود: به اذعان کارشناسان اقتصادی، اگر چه تحریم های اقتصادی در ایجاد مشکلات معیشتی مردم تأثیرگذار است اما ضعف های مدیریتی و نظارتی مسئولین نقش مهمتری در افزایش مشکلات معیشتی مردم دارد.

 

حجت الاسلام مهری بیان داشت: اکنون که در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم، با مقایسه خدمات و پیشرفت های انقلاب با حکومت 37 ساله پهلوی در می یابیم که امروز جمهوری اسلامی ایران درگیر جنگ تمام عیار روایت هاست.

 

وی عنوان کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، دشمن با تولید روایت های موازی و جعلی قصد مخدوش کردن روایت های پیشین و در یک کلام با ضد روایت های جایگزین می کوشد افکار عمومی را مغلوب سازد. مستندسازی چندسال اخیر شبکه های وابسته به دشمن نظیر من و تو، بی بی سی و ... در تاریخ سازی و تطهیر پهلوی اول و دوم، جنجال اخیر کربلای4 و جنجال اعدام منافقین در سال 67 و ... برخی نمونه های درگیری مستقیم با دشمن در جنگ روایت هاست.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: باید همگان نسبت به عملیات روانی دشمن مراقب و هوشیار باشند  و فریب جنگ روایت ها و آمار و ارقام دروغ دشمن را نخورند.

 

وی با اشاره به طرح استانی شدن انتخابات گفت: این طرح یکی از بحث برانگیزترین مباحث مجلس شورای اسلامی در یک دهه اخیر بوده است، این موضوع برای نخستین بار در سال 1378 در توسط مجلس پنجم مطرح شد و در سیر ادوار قانونگذاری پنجم، ششم، هفتم، هشتم و اکنون در مجلس دهم با واکنش ها و انتقادات مختلفی از سوس نمایندگان جناح های مختلف روبرو شده و در کشاکش این واکنش ها و انتقادات، با گذشت 19 سال از نخستین سال ارائه آن در مجلس تاکنون نتوانسته از مرحله طرح فراتر رود و به قانون تبدیل شود.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب بیان داشت: مغایرت روح کلی حاکم بر طرح با اصل دموکراسی و تمرکز زدایی، امکان ظهور دیکتاتوری انتخاباتی، کاهش مشارکت مردمی، حذف اقلیت های قومی و مذهبی، ایجاد دو قطبی سازی در جامعه، قطع صدای مناطق محروم در حاکمیت و ... بخش از انتقادات منتقدان به این طرح است، حتی برخی طرح استانی شدن انتخابات را در تعارض با " وظیفه نمایندگی" نمایندگان مجلس ارزیابی می کنند.

وی افزود: با اجرایی شدن طرح استانی شدن انتخابات، آنهایی که با کانون ناسالم ثروت و قدرت دسترسی دارند با پول پاشی که انجام می دهند پیروز انتخابات خواهند شد و افراد متدین، کارآمد و مردمی از گردون انتخابات حذف خواهند شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد