امام جمعه اسلام آبادغرب:

مسئولین از بیان مشکلات مردم نترسند/ما در سر سفره جمهوری اسلامی باید نمک شناس باشیم

کد خبر: 304447
|
15:45 - 1397/11/06
نسخه چاپی
مسئولین از بیان مشکلات مردم نترسند/ما در سر سفره جمهوری اسلامی باید نمک شناس باشیم
اسلام آبادخبر: نباید اجازه دهیم که رسانه ها و شبکه های خود فروخته مشکلات مردم را بگویند بلکه باید خودمان بگوئیم و از بیان مشکلات مردم نترسیم که این عین شجاعت است.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان در نشست شورای اداری امروز اسلام آبادغرب که با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: در چهلمین سال از پیروزی انقلاب باید برنامه های شاخص را ارائه دهیم، برخی برنامه ها برای ما مثل تعظیم شعائر است و نیازی به هماهنگی ندارد، اما امسال ادارات باید برنامه ها را با تمام کمیت ها و کیفیت ها، جذاب و فرهنگی در سطح شهرستان اجرا نمایند.

 

وی افزود: دشمن تمام راه ها را بر علیه جمهوری اسلامی رفته و راه نرفته ندارد و امروز دشمن عملیات شدید روانی بر علیه جمهوری اسلامی پیاده می کند و حقیقتا" درگیر جنگ تمام عیار روایت ها هستیم.

 

امام جمعه شهرستان خاطرنشان ساخت: دولت آمریکا که ادعا می کرد نمی گذاریم جمهوری اسلامی چهلمین سالگی خود را ببیند، 40 روز است که تعطیل است  و کارمندانش از مراکز خیریه مخارج و تغذیه می گیرند.

 

وی با تأکید بر معرفی و تبیین درست دستاوردهای انقلاب گفت: مدیران با تهیه جداول مقایسه ای خدمات قبل و بعد از انقلاب را مقایسه نمایند و اگر مدیری هم تقوای سیاسی و انصاف داشته باشد می تواند بگوید که ما می خواستیم در افق 1400 در این نقطه باشیم و اکنون در این نقطه هستیم.

 

حجت الاسلام مهری بیان داشت: ضمن گرامیداشت فجر فاطمی، شعار ما افتخار به گذشته و امید به آینده باشد و گفتمان امید را در مردم زنده نگه داریم.

 

وی خطاب به مدیران گفت: در گزارش دادن برای جمهوری اسلامی بشاش و با نشاط باشید و هرچه از گزارشات خدمات انقلاب در شهر و روستاها بگوئید همه افتخار است، هر چند کمبود و نارسایی هم داریم و اینها را با افتخار می گوئیم، واقعیت ها باید به مردم گفته شود نباید اجازه دهیم که رسانه ها و شبکه های خود فروخته مشکلات مردم را بگویند بلکه باید خودمان بگوئیم و از بیان مشکلات مردم نترسیم که این عین شجاعت است.

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به فرمایشات رهبری، عنوان کرد: مردم نباید فکر کنند که بین ایشان ومسئولین فاصله افتاده لذا باید مدیران در بین مردم در پروژه ها و مساجد حضور داشته باشند، چون مساجد هم از پایگاه های اصلی انقلاب اسلامی است و متعلق به هیچ حزب و جناحی نیست.

 

وی در جمع مدیران شهرستان تصریح کرد: ما در سر سفره جمهوری اسلامی هستیم باید نمک شناس باشیم و از هم اکنون حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن را تبیین کنیم و با تمام اعضای خانواده و کارمندان در راهپیمایی حضور پیدا کنیم و خار چشم دشمنان باشیم.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد