فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

ایجاد نمودن فضای تنش زا جرم محسوب می شود/ هشدار به کسانی که مطالب تفرقه انگیز در فضای مجازی انتشار می دهند

کد خبر: 304448
|
12:22 - 1397/11/07
نسخه چاپی
ایجاد نمودن فضای تنش زا جرم محسوب می شود/ هشدار به کسانی که مطالب تفرقه انگیز در فضای مجازی انتشار می دهند
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب گفت: انتشار برخی مطالب که هنوز 14 ماه به انتخابات مانده به چه معناست، لذا توصیه می کنم قانون را رعایت کنند و از انتشار مطالب تفرقه انگیز در فضای مجازی خودداری شود.

به گزارشاسلام آباد خبر،  افشین کریمی فرماندار اسلام آبادغرب در جمع مدیران و خبرنگاران شهرستان اظهار کرد:  دقیقا" یک سال و دوماه دیگر به زمان انتخابات باقی مانده و انتخابات نیازمند به یک رقابت سالم هستیم، مردم در انتخابات های برگزار شده متعدد تجربه لازم را دارند و کسی که در انتخاب مردم موفق بوده دوباره در صندوق های های رای تکرار می شود و اگر موفق نبوده مردم به وی رای نمی دهند.

 

وی افزود: ملاک ما در انتخابات فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند؛ رای مردم حق الناس است، و بنده و همه مدیران ملزم و موظفیم این امانت را حفظ کنیم.

 

فرماندار اسلام آبادغرب  گفت از طرف شورای تأمین شهرستان در مرحله اول توصیه می کنم  که  از هر گونه رفتار و گفتاری که فضا را دوقطبی کند  پرهیز شود و هر مطلبی که مسائل ایلی، طایفه ای  و مذهبی را به نوعی بخواهد رشد و گسترش دهد و موجب اختلاف افکنی ، تحریک گروهی برعلیه گروهی دیگر و نزاع در بین مردم شود، مطرح نشود.

 

وی تصریح کرد: اگر به این شکل عمل نشود و این مسائل رعایت نشود، امنیت مردم را به هیچ چیزی نمی فروشیم  و قطعا" با افرادی که باعث تفرقه و نزاع در بین مردم می شوند برخورد می کنیم.

 

کریمی با بیان اینکه؛ مباحث قومیتی خط قرمز دولت و نظام است، عنوان کرد: شورای تأمین، مسئولین نظامی، انتظامی، امنیتی و شورای نظارت بر انتخابات شهرستان  در حال رصد اوضاع هستند،  فضای جامعه را آرام کنید و مرم را به مشارکت بیشتر تشویق نمایند و تعامل ها را افزایش دهید تا انشاءالله سال آینده انتخاباتی پرشور در شأن جمهوری اسلامی در شهرستان برگزار شود.

 

فرماندار شهرستان گفت: نقد از هر مسئول و مقامی که می خواهید بنویسید اما ما پس از 25 سال مسئولیت و کار سیاسی می فهمیم و مشخص است که انتشار برخی مطالب که هنوز 14 ماه به انتخابات مانده به چه معناست، لذا توصیه می کنم قانون را رعایت کنند، از انتشار مطالب تفرقه انگیز در فضای مجازی خودداری شود.

 

وی تصریح کرد: ایجاد نمودن فضای تنش زا جرم محسوب می شود و کسانی که به این سمت حرکت می کنند پرونده خود را خراب می کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها