رئیس شرکت گاز اسلام آبادغرب در تشریح دستاوردها و خدمات بعد از انقلاب اسلامی در شهرستان مطرح کرد:

بهره مندی ۱۰۰ درصدی حوزه شهری اسلام آبادغرب از نعمت گاز/ گازرسانی به 103 روستای شهرستان

کد خبر: 304453
|
12:41 - 1397/11/09
نسخه چاپی
بهره مندی ۱۰۰ درصدی حوزه شهری اسلام آبادغرب از نعمت گاز/ گازرسانی به 103 روستای شهرستان
اسلام آبادخبر: رئیس شرکت گاز اسلام آبادغرب در تشریح دستاوردها و خدمات بعد از انقلاب اسلامی در شهرستان گفت: خوشبختانه امروز ۱۰۰ درصد حوزه شهری و ۸۰ درصد حوزه روستای از نعمت گاز برخوردار هستند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  در آستانه چهلمین بهار انقلاب اسلامی مدیر و کارکنان شرکت گاز اسلام آبادغرب با حجت الاسلام مهری امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.


حجت الاسلام مهری در این دیدار با اشاره به خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی گفت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ما باید خدمات نظام را با افتخار به مردم اعلام کنیم  چرا که دستاوردهای انقلاب اسلامی دستاوردهای مهم و قابل دفاع می باشد.


وی اظهار داشت : امروز امکانات روستاها کمتر از شهر نیست ؛ طرح هادی روستایی ، خدمات گازرسانی، برق رسانی ؛ راه و مخابرات به حدی توسعه پیدا کرده که تفاوتی بین شهر و روستا وجود ندارد و اینها جزء افتخارات نظام اسلامی است.


حجت الاسلام مهری بیان داشت : استقلال و عزتی که امروز ایران اسلامی در دنیا دارد از انقلاب است و باید آن را پاس بداریم، امروز ارشدترین مدیران نمی توانند به مردم زور بگویند و همه مدیران خودشان را در مقابل مردم پاسخگو می دانند.


امام جمعه اسلام آبادغرب  در پایان از خدمات شرکت گاز در حوزه گازرسانی در سطح کشور و به ویژه شهرستان اسلام آبادغرب تقدیر و تشکر کرد.

 


به گزارشاسلام آباد خبر، در این دیدار زمانی رئیس شرکت گاز اسلام آبادغرب  به ارائه گزارشی از دستاوردهای شرکت گاز در شهرستان پرداخت و گفت: خوشبختانه امروز ۱۰۰ درصد حوزه شهری و ۸۰ درصد حوزه روستای از نعمت گاز برخوردار هستندکه این از برکات انقلاب اسلامی می باشد.


 وی با بیان اینکه؛امروز شاهد  انقلاب بزرگی در حوزه گازرسانی می باشیم ، عنوان کرد:  گازرسانی به اسلام آبادغرب از سال 1384 آغاز و تاکنون گازرسانی به 103 روستای شهرستان انجام شده و در مجموع 40 هزار مشترک در بخش شهری و روستایی پذیرش گردیده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد