توسط فرماندار اسلام آبادغرب و جمعی از مسئولان شهرستان صورت گرفت؛

تجلیل از نیم قرن مجاهدت علمی و تربیتی پیشکسوت فرهنگی در اسلام آبادغرب/تقدیر از معلم نمونه ای که از شهید رجایی و شهید باهنر تقدیرنامه گرفته

کد خبر: 304462
|
14:50 - 1397/11/11
نسخه چاپی
تجلیل از نیم قرن مجاهدت علمی  و تربیتی پیشکسوت فرهنگی در اسلام آبادغرب/تقدیر از معلم نمونه ای که از شهید رجایی و شهید باهنر تقدیرنامه گرفته
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب به همراه جمعی از مسئولان با حضور در منزل استاد آرمان از پیشکسوتان فرهنگی شهرستان به پاس بیش از نیم قرن مجاهدت و تلاش علمی ، آموزشی و تربیتی وی تجلیل به عمل آوردند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  فرماندار اسلام آبادغرب به همراه جمعی از مسئولان با حضور در منزل استاد آرمان از پیشکسوتان فرهنگی شهرستان به پاس بیش از نیم قرن مجاهدت و تلاش علمی ، آموزشی و تربیتی وی  تجلیل به عمل آوردند.

 

افشین کریمی فرماندار اسلام آبادغرب در این دیدار با اشاره به جایگاه والای معلمان گفت : توسعه و پیشرفت  جامعه در تمامی حوزه ها به آموزش وپرورش بستگی دارد و این نشان از اهمیت و جایگاه معلمان در سوق جامعه به سمت رشد و تعالی دارد.


وی افزود: تکریم از پیشکسوتان حوزه آموزش یک وظیفه هست زیرا آن‌ها محور رشد و توسعه ، نشاط، شادابی خیر و برکت و مایه آرامش و ثبات جامعه هستند. و رسیدن به تمامی قله های پیشرفت ماحصل تلاش و کوشش فرهنگیان می باشد.


کریمی بیان داشت: مقام شامخ معلم و استاد اصلا قابل توصیف نیست چرا که معلمان سرچشمه های تعلیم و تربیت هستند و آنان شان و جایگاه والایی در اعتلای فرهنگ جامعه دارند  و بر همه لازم است که قدردان این نعمت باشند.


استاد آرمان به مدت ۵۵ سال هست که مشغول تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش و مراکز دانشگاهی می باشد  که به عنوان معلم نمونه از شهید رجایی و شهید باهنر تقدیرنامه دریافت کردند.


در پایان این دیدار با اهدا لوح سپاس از خدمات بیش از ۵ دهه فعالیت استاد آرمان از وی تجلیل شد.

گفتنی ست؛ این برنامه به همت موسسه مردم نهاد صعود بنیاد سبز برگزار شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها